Ga direct naar:



 

Midden- en kleinbedrijf

Gemiddeld verhuist iedere Nederlander iedere zeven jaar naar een nieuwe woning. Niet toevallig geldt dit voor bedrijven ook. Overweegt u nieuwe huisvesting? Uiteraard pikt u in deze tijd een graantje mee van de grote leegstand. Er is veel te kiezen. Maar weet u waar u allemaal rekening mee moet houden? Voor de adviseurs en managers van draaijer+partners is huisvesting dagelijks een uitdaging, in al zijn facetten.

Uw werkomgeving

Er komt heel veel bij kijken om medewerkers een goede werkplek te bieden. Biedt u iedere medewerker een eigen werkplek? Hoe faciliteert u Het Nieuwe Werken? Het kantoor is de plek om kennisuitwisseling en samenwerking te verbeteren. Maar waar in Nederland situeert u dan de strategische ontmoetingsplekken? Steeds vaker gaan medewerkers thuis geconcentreerd aan de slag. Maar wat betekent dat voor ict-faciliteiten en mobiliteit?

De uitstraling van het gebouw

Een nieuwe huisvesting begint bij de locatie. Waar wilt u zich vestigen? Heeft u plannen voor een verhuizing binnen de gemeente of over grote afstand? Hoe belangrijk is zichtbaarheid voor uw organisatie? Wilt u een eigen pand of niet? Wij leiden organisaties door deze vragen. De antwoorden geven u een gebouw wat past. Wij geven u de ruimte om na te denken over de huisvesting, werkplekken, de investering en de exploitatiekosten.

Kosten voor duurzaamheid

Er staat zeven miljoen vierkante meter kantoren leeg in Nederland. Logisch dat wij eerst naar bestaande kantoorpanden kijken. Vaak is investeren in een bestaand pand veel duurzamer dan nieuwbouw. Er wordt immers niets vernietigd. Dus geen sloopkosten en onnodig materiaalgebruik. Uiteraard moet dit wel direct voordeel voor uw organisatie opleveren, bijvoorbeeld in lagere kosten of een goede uitstraling.

Neem contact op met onze specialist


 


Neem contact op met Draaijer+Partners

Direct contact?
Groningen 050 - 524 46 66
Utrecht 030 - 659 23 33