Gemeente Alphen aan den Rijn

Facilitair management voor gemeente Alphen aan den Rijn

De gemeente Alphen aan den Rijn heeft voor het beheer en onderhoud van haar vastgoedportefeuille een meerjarige overeenkomst gesloten met draaijer+partners. De portefeuille omvat circa 50 accommodaties waaronder sportcomplexen, sporthallen, sportzalen, gymzalen, scholen en bedrijfsruimtes.

Het advies en de engineering bevat onder meer het organiseren van het vastgoed onderhoud en het uitvoeren van conditiemetingen en het opstellen van het DMJOP en Jaarplan. Tevens ondersteunen wij actief bij aanbestedingstrajecten. De servicedesk registreert alle meldingen, monitort deze en koppelt afgehandelde meldingen terug naar de melder. Een 24/7 storingsdienst is onderdeel van de dienstverlening voor de gemeente Alphen aan den Rijn en haar gebruikers.

Met het sluiten van deze meerjarige overeenkomst geeft draaijer+partners concreet invulling aan haar wens en strategie om de komende jaren uit te groeien tot een toonaangevende facilitaire dienstverlener. 

Lees meer over onze facilitaire dienstverlening.

De dienstverlening van draaijer+partners bestaat uit twee hoofdonderdelen: het advies én de engineering en organisatie van een servicedesk en 24/7 storingsdienst van de Gemeente.

Nieuwste blogs

  • Sociaal
  • Werk
juni 2022

Huisvesting begint bij de gebruiker

Gemeente Diemen, LSa en draaijer+partners gingen in gesprek over de herinrichting van het gemeentehuis en […]

  • Inspiratie
  • Werk
juni 2022

Domeinbenadering en ontwerpgids voor duurzame exploitatie

De gemeente Amersfoort ontwikkelt een nieuw stadhuis. De voorbereidende werkzaamheden zijn gestart, volgens planning wordt […]

  • Circulair
  • Innovatie
juni 2022

De kansen van een circulaire inkoopstrategie

Hoe realiseer je een circulaire facilitaire dienstverlening door middel van een circulaire inkoopstrategie en wat […]