Gemeente Alphen aan den Rijn

Facilitair management voor gemeente Alphen aan den Rijn

De gemeente Alphen aan den Rijn heeft voor het beheer en onderhoud van haar vastgoedportefeuille een meerjarige overeenkomst gesloten met draaijer+partners. De portefeuille omvat circa 50 accommodaties waaronder sportcomplexen, sporthallen, sportzalen, gymzalen, scholen en bedrijfsruimtes.

Het advies en de engineering bevat onder meer het organiseren van het vastgoed onderhoud en het uitvoeren van conditiemetingen en het opstellen van het DMJOP en Jaarplan. Tevens ondersteunen wij actief bij aanbestedingstrajecten. De servicedesk registreert alle meldingen, monitort deze en koppelt afgehandelde meldingen terug naar de melder. Een 24/7 storingsdienst is onderdeel van de dienstverlening voor de gemeente Alphen aan den Rijn en haar gebruikers.

Met het sluiten van deze meerjarige overeenkomst geeft draaijer+partners concreet invulling aan haar wens en strategie om de komende jaren uit te groeien tot een toonaangevende facilitaire dienstverlener. 

Lees meer over onze facilitaire dienstverlening.

De dienstverlening van draaijer+partners bestaat uit twee hoofdonderdelen: het advies én de engineering en organisatie van een servicedesk en 24/7 storingsdienst van de Gemeente.

Nieuwste blogs

  • Werken bij
  • Organisatie
juni 2021

Zo leuk is werken bij draaijer+partners

Wat wilde jij vroeger worden als je later groot zou zijn? Superheld(in), brandweerman of -vrouw, […]

  • Gezond
  • Werk
mei 2021

Hoe begin je met het organiseren van een gezonde werkomgeving?

Toen we lang geleden voor het eerst aan het werk gingen, was dat buiten, in […]

  • Werken bij
  • Zorg
april 2021

Facilitymanagement is gewoon ontzettend leuk

Een jaar geleden kwam Anniek Dijkstra in dienst bij draaijer+partners als facilitair adviseur zorg. In […]