Zoek jij een inspirerende werkomgeving die energie geeft en ervoor zorgt dat jij het beste uit jezelf kunt halen?

Bij draaijer+partners zijn wij trots op wie wij zijn en wat wij doen. Wij werken met veel plezier samen in een open en innovatieve sfeer. Dat doen wij flexibel, zowel in tijd, plaats als werkduur. Onze high-end ICT-faciliteiten en communicatiemiddelen ondersteunen deze manier van werken. Vrijheid en verantwoordelijkheid staan bij ons hoog in het vaandel. Wij hebben actieve aandacht voor je persoonlijke en professionele ontwikkeling, dat spreekt voor zich en is eigenlijk onze belangrijkste arbeidsvoorwaarde. Een onderdeel van jouw persoonlijk ontwikkeltraject is de Talent Management Analyse methode waarbij jouw talenten centraal staan.

Wat verwachten wij van jou?

Je werkt samen met je collega’s in projectteams op zeer diverse toonaangevende projecten. In je eerste jaar maak je kennis met alle facetten van het bouwproces. Je werkzaamheden bestaan onder andere uit: het voorbereiden en ondersteunen bij het opstellen van aanbestedingsdocumenten, zoals programma’s van eisen, het coördineren van de verschillende werkzaamheden op de projecten, notuleren bij diverse vergaderingen en het opstellen en bewaken van planningen. Door jouw vermogen om proactief mee te denken ontzorg de (senior) projectmanagers en onze opdrachtgevers. Onder leiding van een (senior) projectmanager krijg je de ruimte om jezelf breed te ontwikkelen vanuit je interesses en talenten. Je werkt vanuit de vestiging Utrecht, met als werkgebied heel Nederland.

Wat vragen wij verder?

  • Je bent een afgestudeerde academicus of hbo’er met een technische opleiding op het gebied van bijvoorbeeld Bouwkunde en/of Real Estate.
  • Je hebt vanuit je opleiding of ervaring kennis van projectmanagementmethodes (GROTIK), duurzaamheidtoepassingen, aanbestedingsvormen, budgetbewaking en bouw- en projectorganisatievormen.
  • Je bent zelfbewust en hebt het vermogen om verbinding te maken met anderen, te voelen wat er speelt daar effectief op te reageren.
  • Je bent niet bang om fouten te maken, wij zien fouten maken als startpunt voor leren en vernieuwen.
  • Een goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift.
  • Je bent in het bezit van rijbewijs B.
Meer weten over deze functie?

Neem dan contact op met Yolanda Nout, HR-adviseur, telefoon 06 – 29 608 873.

Meteen solliciteren? Mail dan jouw cv en motivatiebrief, waarin jij een goed beeld van jezelf schetst.

ContactYolanda
Yolanda NoutHR Adviseur

Wat verwachten wij van jou?

Vanaf de start tot en met de oplevering van een project zorg je voor de coördinatie. Door jouw inbreng verloopt het proces succesvol. Belangrijk is dat je ons kunt vertegenwoordigen bij opdrachtgevers en daar in teams aan complexe opgaven werkt. Wij creëren inspirerende omgevingen die energie geven en die ervoor zorgen dat mensen het beste uit zichzelf kunnen halen. Wij dagen je uit om anders te kijken en andere vragen te stellen.

Wat vragen wij verder?

  • Een afgeronde academische opleiding in een relevante richting (bijvoorbeeld bouwkunde aan de TU Delft of TU Eindhoven, vastgoedkunde aan de RUG of hbo-bouwkunde)
  • Minimaal drie jaar werkervaring in het managen van complexe, multidisciplinaire projecten
  • Goed ingevoerd in de principes van het proces- en projectmanagement en aantoonbare ervaring met geïntegreerde contractvormen, aanbestedingsvormen, budgetbewaking en bouw- en projectorganisatievormen
  • Zeer gewaardeerd wordt ervaring met/of kennis van exploitatiegericht ontwerpen, Facility Management/FMIS-systemen, 3D BIM/BriefBuilder of duurzaamheid in relatie tot gebruikerservaring
  • Een goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift
  • Je bent in het bezit van rijbewijs B
  • Afhankelijk van je woonplaats werk je vanuit de vestiging Groningen of Utrecht
Meer weten over deze functie?

Neem dan contact op met Yolanda Nout, HR-adviseur, telefoon 06 – 29 608 873.

Meteen solliciteren? Mail dan jouw cv en motivatiebrief, waarin jij een goed beeld van jezelf schetst.

ContactYolanda
Yolanda NoutHR Adviseur

Je hebt de drive om in een commerciële omgeving het voortouw te nemen, resultaten neer te zetten en er samen een succes van te maken. Daarnaast hou je de markt goed in de gaten en pak je kansen aan om vooruitstrevend in je vak te zijn. Je hebt een sterk commercieel netwerk.

Wat verwachten wij van jou?

Jij bent aanspreekpunt voor onze opdrachtgevers op strategisch niveau en bent degene die ervoor zorgt dat onze opdrachtgevers binnen vastgestelde ambities en doelstellingen projecten afronden. De basis is een integrale visie en aanpak met sturing op de standaard GOTIK aspecten. Je toegevoegde waarde lever je door verder te kijken hoe gebouwen gezond, slim en circulair gemaakt kunnen worden.

Je bent werkzaam in de voorbereidingsfase (opstarten, organiseren en formuleren van projectdefinities en kaders) en de uitvoeringsfase (realiseren en leidinggeven) van de meest uiteenlopende complexe projecten (UAV, UAV-GC). Daarbij geef je effectief sturing op het formele besluitvormingsproces en creëer je draagvlak door de begeleiding van de (eind)gebruikers bij ontwerp- en realisatieprocessen.

Je beheerst en bewaakt het proces en de kwaliteit van het werk, stuurt bij wanneer afwijkingen zich voordoen en behaalt de doelstellingen van het project.
Verder haal je door op juiste wijze te coachen en te delegeren het maximale uit je projectteam en draag je bij aan de ontwikkeling van je collega’s.

Wat vragen wij verder?

  • Een afgeronde hbo-opleiding
  • Je hebt minimaal tien jaar werkervaring
  • Je beschikt over stevige adviesvaardigheden en kunt makkelijk schakelen tussen verschillende bestuursniveaus en tussen beleid, initiatief, ontwerp en uitvoering
  • Je kunt strategie naar operatie vertalen en om dit goed te verwoorden beschik je over uitstekende communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk
  • Je bent het visitekaartje van de organisatie naar de markt en zoekt met interne en externe partners proactief naar kansen
  • Je houdt je staande, ook bij forse tegenwind en je kiest voor verbinding als het effectief is, maar durft ook alleen ‘je kop in de wind’ te steken en zet ook door als dat nodig is
  • Je werkt, afhankelijk van je woonplaats, vanuit de vestiging Utrecht of Groningen, met als werkgebied heel Nederland
  • Het is een pre als je toegevoegde waarde vanuit onze benefits (slim, circulair gezond, energieopwekkend en sociaal) kan leveren binnen onze projecten en deze kan onderbouwen met opgedane ervaringen in projecten
Meer weten over deze functie?

Neem dan contact op met Yolanda Nout, HR-adviseur, telefoon 06 – 29 608 873.

Meteen solliciteren? Mail dan jouw cv en motivatiebrief, waarin jij een goed beeld van jezelf schetst.

ContactYolanda
Yolanda NoutHR Adviseur

Je gaat onderdeel uitmaken van het Shared Service Center van de Draaijer Group, een team bestaande uit Finance, HR en ICT. Binnen dit professionele team kijkt iedereen over zijn/haar eigen grenzen heen en denkt proactief mee om de bedrijfsprocessen te blijven verbeteren. Je bent een hands-on financial met een sterk gevoel voor de zakelijke dienstverlening en de markt waarin wij werken. Je bent nieuwsgierig, sociaal en op communicatie gericht, kunt makkelijk schakelen op verschillende niveaus, durft mensen aan te spreken en bent in staat om met weerstand om te gaan. Je neemt initiatief, kijkt vooruit, anticipeert, signaleert en toont eigenaarschap. Met jouw opleiding heb je genoeg basiskennis om jezelf de financiële bedrijfsprocessen en de planning & control cyclus van de Draaijer Group, bestaande uit draaijer+partners en een zestal partnerbedrijven snel eigen te maken. De Draaijer Group is volop en ontwikkeling en groeit snel. Je werkt natuurlijk onder begeleiding van de ervaren financial directeur/controller. Afhankelijk van je capaciteiten en ontwikkeling ga je steeds meer taken, bevoegdheden en verantwoordelijkheden overnemen en kun je op termijn doorgroeien naar de functie van controller van de Draaijer Group. Je werkt vanuit de vestiging Utrecht, maar bent ook regelmatig aanwezig op onze vestigingen in Rotterdam en Groningen.

Wat ga je doen?

  • De financiële projectadministratie van alle units van de Draaijer Group in de relatie met ons bedrijfsinformatiesysteem en de administratieve organisatie rondom deze processen. Waaronder de juistheid, tijdigheid en volledigheid van het factureringsproces
  • Het ondersteunen van het proces van projectbewaking van projecten en capaciteitsplanningen van medewerkers
  • Het ondersteunen van de controller bij het opstellen van periodieke rapportages en analyses
  • Het ondersteunen van de controller bij de verbetering van tools en middelen (o.a. ICT-tools) die het primaire proces ondersteunen
  • Controle van de juistheid van de financiële paragraaf in offertes en bij aanbestedingen
  • Je bent in staat om in een mensgerichte omgeving de noodzakelijk informatie te verzamelen om tijdig risico’s te signaleren de bedrijfsprocessen efficiënt te laten verlopen

 

Wat vragen wij verder?

  • Een afgeronde hbo-opleiding Business Management of Bedrijfseconomie
  • Minimaal twee jaar relevante werkervaring binnen een vergelijkbare organisatie
  • Een stressbestendige punctuele persoonlijkheid, gewend om met deadlines te werken
  • Relevante werkervaring met en brede kennis van financiële (verwerkings-)processen en het optimaliseren van deze processen binnen MKB bedrijven
  • Kennis van bedrijfsprocessen, tactische en operationele planning
  • Aantoonbare affiniteit met ICT en in staat om werkprocessen te vertalen in ICT-oplossingen
  • Een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift
  • Je bent in het bezit van rijbewijs B
  • Je bent woonachtig in het midden van het land
Meer weten over de functie?

Neem dan contact op met Yolanda Nout, HR-adviseur, telefoon 06 – 29 608 873.
Jouw brief, waarin je een goed beeld van jezelf schetst, kun je samen met je CV mailen naar werk@draaijerpartners.nl.

ContactYolanda
Yolanda NoutHR Adviseur

Wij zijn altijd op zoek naar nieuw talent. Wil jij bij ons werken, maar staat ‘jouw’ vacature er niet bij? Mail ons dan jouw open sollicitatie.

Wij bieden het hele jaar door (afstudeer)stages aan studenten van hbo- of universitaire opleidingen. Mail jouw motivatiebrief en cv voorzien van jouw onderzoeksvoorstel.

Lees hier waarom het zo leuk is om bij draaijer+partners te werken.

  • Werken bij
  • Organisatie
juni 2020

Projectmanager Erwin Alders vertelt wat er zo leuk is aan werken bij draaijer+partners

Na bijna vijf jaar in Londen te hebben gestudeerd en gewerkt, had Erwin Alders eigenlijk […]

  • Werken bij
  • Organisatie
maart 2019

Afstuderen bij draaijer+partners ervaar je zo!

Bij draaijer+partners nemen wij regelmatig stagiaires onder onze hoede. Wij vinden het belangrijk dat jong […]

  • Werken bij
  • Leisure
februari 2019

Tessa Caine scoort bij draaijer+partners én de KNVB

Als onderdeel van de opleiding Facility Management aan de Hogeschool Utrecht heb ik bij draaijer+partners […]