Zoek jij een inspirerende werkomgeving die energie geeft en ervoor zorgt dat jij het beste uit jezelf kunt halen?

Bij draaijer+partners zijn wij trots op wie wij zijn en wat wij doen. Wij werken met veel plezier samen in een open en innovatieve sfeer. Dat doen wij flexibel, zowel in tijd, plaats als werkduur. Onze high-end ICT-faciliteiten en communicatiemiddelen ondersteunen deze manier van werken. Vrijheid en verantwoordelijkheid staan bij ons hoog in het vaandel. Wij hebben actieve aandacht voor je persoonlijke en professionele ontwikkeling, dat spreekt voor zich en is eigenlijk onze belangrijkste arbeidsvoorwaarde. Een onderdeel van jouw persoonlijk ontwikkeltraject is de Talent Management Analyse methode waarbij jouw talenten centraal staan.

Wat verwachten wij van jou?

Vanaf de start tot en met de oplevering van een project zorg je voor de coördinatie. Door jouw inbreng verloopt het proces succesvol. Belangrijk is dat je ons kunt vertegenwoordigen bij opdrachtgevers en daar in teams aan complexe opgaven werkt. Wij creëren inspirerende omgevingen die energie geven en die ervoor zorgen dat mensen het beste uit zichzelf kunnen halen. Wij dagen je uit om anders te kijken en andere vragen te stellen.

Wat vragen wij verder?

  • Een afgeronde hbo- of academische opleiding in de richting bouwkunde en/of vastgoed
  • Je bent een starter of hebt maximaal twee jaar werkervaring
  • Kennis van projectmanagementmethodes, duurzaamheidstoepassingen, aanbestedingsvormen, budgetbewaking en bouw- en projectorganisatievormen
  • Een goede technische bagage is een must
  • Een goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift
  • Je bent in het bezit van rijbewijs B
  • Je zult werkzaam zijn vanuit de vestiging Utrecht
Meer weten over deze functie?

Neem dan contact op met Yolanda Nout, HR-adviseur, telefoon 06 – 29 608 873.

Meteen solliciteren? Mail dan jouw cv en motivatiebrief, waarin jij een goed beeld van jezelf schetst.

ContactYolanda
Yolanda NoutHR Adviseur

Wat verwachten wij van jou?

Vanaf de start tot en met de oplevering van een project zorg je voor de coördinatie. Door jouw inbreng verloopt het proces succesvol. Belangrijk is dat je ons kunt vertegenwoordigen bij opdrachtgevers en daar in teams aan complexe opgaven werkt. Wij creëren inspirerende omgevingen die energie geven en die ervoor zorgen dat mensen het beste uit zichzelf kunnen halen. Wij dagen je uit om anders te kijken en andere vragen te stellen.

Wat vragen wij verder?

  • Een afgeronde academische opleiding in een relevante richting (bijvoorbeeld bouwkunde aan de TU Delft of TU Eindhoven, vastgoedkunde aan de RUG of hbo-bouwkunde)
  • Drie tot zes jaar werkervaring in het managen van complexe, multidisciplinaire projecten
  • Goed ingevoerd in de principes van het proces- en projectmanagement en aantoonbare ervaring met geïntegreerde contractvormen, aanbestedingsvormen, budgetbewaking en bouw- en projectorganisatievormen
  • Zeer gewaardeerd wordt ervaring met/of kennis van exploitatiegericht ontwerpen, Facility Management/FMIS-systemen, 3D BIM/BriefBuilder of duurzaamheid in relatie tot gebruikerservaring
  • Een goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift
  • Je bent in het bezit van rijbewijs B
  • Afhankelijk van je woonplaats werk je vanuit de vestiging Groningen of Utrecht
Meer weten over deze functie?

Neem dan contact op met Yolanda Nout, HR-adviseur, telefoon 06 – 29 608 873.

Meteen solliciteren? Mail dan jouw cv en motivatiebrief, waarin jij een goed beeld van jezelf schetst.

ContactYolanda
Yolanda NoutHR Adviseur

Zie je kansen waar andere bedreigingen ervaren, heb je passie voor duurzaamheid en weet je met mensen op een slimme manier te verbinden?

Wat verwachten wij van jou?

Je bent een vernieuwende adviseur met passie voor energietransitie en je ontwikkelt jouw ideeën tot strategische masterplannen om vastgoed energiezuiniger te maken. Je bent doortastend, verbindend en hebt lef. Je bent een kennispartner en regisseur en levert een bijdrage aan vraagstukken over en het versnellen van de energietransitie bij onze opdrachtgevers. Je bent een stevige gesprekspartner en weet de stakeholders te verbinden en in beweging te krijgen. Je staat nauw in contact met je doelgroep, doet marktverkenningen en stelt heldere en overtuigende businessplannen op. Met als doel inspirerende omgevingen die energie geven en die ervoor zorgen dat mensen het beste uit zichzelf kunnen halen.

Wat vragen wij verder?

  • Academisch werk- en denkniveau
  • Minimaal vijf jaar relevante werkervaring waarbij je zelfstandig adviesopdrachten uitvoerde in een vergelijkbare functie
  • Een sterke affiniteit met de energiemarkt en duurzame energie
  • Kennis van de relevante akkoorden, regelgeving en subsidies
  • Kennis van en ervaring met duurzame energieconcepten en -technieken en duurzame installaties
  • Kennis van de verschillende gebouwprestatiemethodieken
  • Een up-to-date vakkennis, een heldere visie en het bijhouden van de nieuwste ontwikkelingen
  • Een actieve opstelling richting samenwerkingspartners en (duurzamheids)netwerken
  • Een goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift
  • Je bent in het bezit van rijbewijs B
  • Afhankelijk van je woonplaats werk je vanuit de vestiging Groningen of Utrecht
Meer weten over deze functie?

Neem dan contact op met Yolanda Nout, HR-adviseur, telefoon 06 – 29 608 873.

Meteen solliciteren? Mail dan jouw cv en motivatiebrief, waarin jij een goed beeld van jezelf schetst.

ContactYolanda
Yolanda NoutHR Adviseur

Je bent een bevlogen positieve adviseur en nieuwsgierig naar de belangrijkste innovaties op het gebied van werkplekstrategie en conceptontwikkeling. Je kunt deze trends en ontwikkelingen vertalen naar proposities, diensten en opdrachten.  

Wat verwachten wij van jou?

Als adviseur werk je zelfstandig of met één of meerdere collega’s aan diverse projecten gericht op slimme, gezonde en circulaire werkomgevingen die onze opdrachtgevers helpen om optimaal te presteren. Je inspireert, creëert en neemt je collega’s mee in hun ontwikkeling naar Next Level proposities voor de werkomgeving van de toekomst.

Samen met de opdrachtgever identificeer je huisvestingsvraagstukken. Je maakt zelfstandig adviesrapportage(s) en projectplannen, verzorgt workshops en presentaties en begeleidt de opdrachtgever bij het in gang zetten van implementatietrajecten.

Je bent een betrouwbare gesprekspartner met een stevige, mensgerichte persoonlijkheid. Je hebt oog voor interne politiek en bent alert op veranderingen binnen de organisatie van de opdrachtgever. Je stimuleert door enthousiasme en overtuiging en weet door je ondernemende drive en kwaliteit organisaties aan je te binden.

Wat vragen wij verder?

  • Je gelooft dat je leert van fouten, daarom durf je te experimenteren, delen je je fouten en kun je daardoor anderen nog beter helpen
  • Je bent intrinsiek gemotiveerd om slimme, gezonde en circulaire werkomgevingen te creëren
  • Je hebt sterk analytische vaardigheden, bent resultaatgericht met oog voor kwaliteit
  • Een afgeronde wetenschappelijke opleiding, richting gezondheidswetenschappen, bouw- vastgoedkunde of bedrijfskunde
  • Je hebt minimaal vijf jaar succesvolle ervaring met huisvestingsvraagstukken en/of (het leiding geven aan) complexe huisvestingprojecten binnen onderwijs- en/of kantoororganisaties
  • Je bent in het bezit van rijbewijs B
  • Afhankelijk van je woonplaats, werk je vanuit de vestiging Utrecht of Groningen, met als werkgebied heel Nederland
  • De vacature is voor minimaal 32 uur per week
Meer weten over deze functie?

Neem dan contact op met Yolanda Nout, HR-adviseur, telefoon 06 – 29 608 873.

Meteen solliciteren? Mail dan jouw cv en motivatiebrief, waarin jij een goed beeld van jezelf schetst.

ContactYolanda
Yolanda NoutHR Adviseur

Je hebt de drive om in een commerciële omgeving het voortouw te nemen, resultaten neer te zetten en er samen een succes van te maken. Daarnaast hou je de markt goed in de gaten en pak je kansen aan om vooruitstrevend in je vak te zijn. Je hebt een sterk commercieel netwerk.

Wat verwachten wij van jou?

Jij bent aanspreekpunt voor onze opdrachtgevers op strategisch niveau en bent degene die ervoor zorgt dat onze opdrachtgevers binnen vastgestelde ambities en doelstellingen projecten afronden. De basis is een integrale visie en aanpak met sturing op de standaard GOTIK aspecten. Je toegevoegde waarde lever je door verder te kijken hoe gebouwen gezond, slim en circulair gemaakt kunnen worden.

Je bent werkzaam in de voorbereidingsfase (opstarten, organiseren en formuleren van projectdefinities en kaders) en de uitvoeringsfase (realiseren en leidinggeven) van de meest uiteenlopende complexe projecten (UAV, UAV-GC). Daarbij geef je effectief sturing op het formele besluitvormingsproces en creëer je draagvlak door de begeleiding van de (eind)gebruikers bij ontwerp- en realisatieprocessen.

Je beheerst en bewaakt het proces en de kwaliteit van het werk, stuurt bij wanneer afwijkingen zich voordoen en behaalt de doelstellingen van het project.
Verder haal je door op juiste wijze te coachen en te delegeren het maximale uit je projectteam en draag je bij aan de ontwikkeling van je collega’s.

Wat vragen wij verder?

  • Een afgeronde hbo-opleiding
  • Je hebt minimaal tien jaar werkervaring
  • Je beschikt over stevige adviesvaardigheden en kunt makkelijk schakelen tussen verschillende bestuursniveaus en tussen beleid, initiatief, ontwerp en uitvoering
  • Je kunt strategie naar operatie vertalen en om dit goed te verwoorden beschik je over uitstekende communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk
  • Je bent het visitekaartje van de organisatie naar de markt en zoekt met interne en externe partners proactief naar kansen
  • Je houdt je staande, ook bij forse tegenwind en je kiest voor verbinding als het effectief is, maar durft ook alleen ‘je kop in de wind’ te steken en zet ook door als dat nodig is
  • Je werkt, afhankelijk van je woonplaats, vanuit de vestiging Utrecht of Groningen, met als werkgebied heel Nederland
  • Het is een pre als je toegevoegde waarde vanuit onze benefits (slim, circulair gezond, energieopwekkend en sociaal) kan leveren binnen onze projecten en deze kan onderbouwen met opgedane ervaringen in projecten
Meer weten over deze functie?

Neem dan contact op met Yolanda Nout, HR-adviseur, telefoon 06 – 29 608 873.

Meteen solliciteren? Mail dan jouw cv en motivatiebrief, waarin jij een goed beeld van jezelf schetst.

ContactYolanda
Yolanda NoutHR Adviseur

Wij zijn altijd op zoek naar nieuw talent. Wil jij bij ons werken, maar staat ‘jouw’ vacature er niet bij? Mail ons dan jouw open sollicitatie.

Wij bieden het hele jaar door (afstudeer)stages aan studenten van hbo- of universitaire opleidingen. Mail jouw motivatiebrief en cv voorzien van jouw onderzoeksvoorstel.

Lees hier waarom het zo leuk is om bij draaijer+partners te werken.

  • Gezond
  • Werk
december 2018

Pharos: een inspirerend concept

De renovatie van kantoorpand Pharos in Hoofddorp is in meerdere opzichten een bijzonder project voor […]

  • Events
  • Organisatie
december 2018

FMN Connect XL Congres 2018: Discover New Ambitions

Op woensdag 28 november organiseerden wij samen met Facility Management Nederland (FMN) en Croonwolter&Dross (CWD) […]

  • Nieuws
  • Organisatie
november 2018

Oxxer: Een prestatiesprong in beheer en onderhoud

draaijer+partners heeft een nieuw label voor beheer en onderhoud van gebouwen: Oxxer. Hiermee kunnen organisaties […]