Zoek jij een inspirerende werkomgeving die energie geeft en ervoor zorgt dat jij het beste uit jezelf kunt halen?

Bij draaijer+partners zijn wij trots op wie wij zijn en wat wij doen. Wij werken met veel plezier samen in een open en innovatieve sfeer. Dat doen wij flexibel, zowel in tijd, plaats als werkduur. Onze high-end ICT-faciliteiten en communicatiemiddelen ondersteunen deze manier van werken. Vrijheid en verantwoordelijkheid staan bij ons hoog in het vaandel. Wij hebben actieve aandacht voor je persoonlijke en professionele ontwikkeling, dat spreekt voor zich en is eigenlijk onze belangrijkste arbeidsvoorwaarde. Een onderdeel van jouw persoonlijk ontwikkeltraject is de Talent Management Analyse methode waarbij jouw talenten centraal staan.

draaijer+partners groeit enorm en daarom hebben wij diverse uitdagende vacatures.

Heb jij een passie voor onderwijshuisvesting en maatschappelijk vastgoed? Kom dan jouw passie en dromen bij ons verwezenlijken!

Waarom onderwijs een toffe omgeving is om in te werken? Omdat één ding centraal staat: het leren van het kind of de jong volwassene! Wij zorgen voor een passende en inspirerende huisvesting, zodat leerlingen en studenten in staat zijn om goed en prettig te leren, passend bij hen en bij de trends en ontwikkelingen in de samenleving.

Wat ga je doen?

Als adviseur denk je mee en adviseer je over de strategische huisvesting van onderwijsorganisaties. Je weet wat er speelt op het gebied van vastgoed- en huisvestingsconcepten binnen het onderwijs en hoe je hierbij moet aansluiten met adviezen voor passende huisvestings(verander)trajecten. Je stelt meerjarenplannen (integrale huisvestingsplannen) op voor zowel schoolbesturen als gemeenten. Je denkt mee over de onderwijshuisvesting van de toekomst en de impact die dit heeft op de processen in het onderwijs. Daarnaast vertaal je de onderwijsvisie van onze opdrachtgevers in vernieuwende en creatieve oplossingen, door het organiseren van creatieve en inspirerende werksessies met gebruikers.

Afhankelijk van jouw expertise en voorkeur werk je aan projecten in het primaire onderwijs, voortgezet onderwijs, beroepsonderwijs of hoger onderwijs.

Wat vragen wij verder?

  • Een enthousiaste, creatieve en doortastende persoonlijkheid met een eigen authenticiteit;
  • Een teamspeler die innovatief denkt en door zijn/haar inspiratie de creativiteit van gebruikers stimuleert;
  • Een relevante, afgeronde opleiding op hbo- of academisch niveau;
  • Minimaal vier jaar relevante werkervaring als huisvestingsadviseur binnen het onderwijs;
  • Je doet graag kennis op en kunt deze ook makkelijk toepassen;
  • Ervaring aan zowel opdrachtgevers- als opdrachtnemerszijde is een pré;
  • Je beschikt over de vaardigheid om strategie te vertalen naar operatie en om dit uitstekend te verwoorden in een projectplan;
  • Een goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
  • Je bent in het bezit van rijbewijs B;
  • Je werkt vanuit de vestiging Utrecht, met als werkgebied heel Nederland.
Meteen solliciteren?

Mail je cv en motivatiebrief, waarin jij een goed beeld van jezelf schetst. Je kunt ook contact opnemen met Yolanda Nout, HR-adviseur, telefoon 06 – 29 608 873.

ContactYolanda
Yolanda NoutHR Adviseur

Gaat jouw hart sneller kloppen van de zorg en ben je toe aan iets nieuws? Begint jouw werk bij het perspectief van de mensen die in gebouwen werken of leven? Vind jij ook dat een wendbare facilitaire organisatie, efficiënte werkprocessen, maar bovenal hoogwaardige dienstverlening én het ontzorgen van gebruikers bijdragen aan goede zorg? Dan pas jij heel goed binnen ons team Zorg.

Wat ga je doen?

Je bent een ervaren professional met passie voor facilitaire huisvesting-, verander- en/of optimalisatieprocessen in de zorgsector. Je werkt zowel op tactisch als strategisch niveau. Samen met je collega’s adviseer je opdrachtgevers bij actuele vraagstukken. Bijvoorbeeld strategische huisvestingontwikkeling, de besturing van de organisatie (vastgoed en facilitair) en het inrichten van een adequate bedrijfsvoering. Je bent in staat om goed te schakelen tussen de vraagstukken die op die verschillende niveaus spelen en weet verbinding te maken tussen (strategische) beleidsontwikkeling en het realiseren van duurzame, concrete verbeteringen in de organisatie.

Binnen de zorgsector richt jij je op het projectmatig ondersteunen van processen en het in kaart brengen en optimaliseren van de facilitaire processen gekoppeld aan het primair proces binnen zorginstellingen. Jij weet de samenwerking tussen alle stakeholders zo te organiseren, dat draagvlak en draagkracht ontstaan voor realiseerbare oplossingen. Je maakt adviesrapporten, business cases en value cases en implementeert dit vervolgens in de praktijk.

Wat vragen wij verder?

  • Een relevante, afgeronde facilitaire opleiding op hbo- of academisch niveau;
  • Minimaal acht jaar aantoonbare, relevante ervaring met het aansturen van facilitaire organisaties en facilitaire complexe projecten binnen de zorg;
  • Je kunt makkelijk schakelen tussen verschillende bestuursniveaus en tussen beleid en uitvoering;
  • Je neemt in je adviezen diverse belangen en invalshoeken mee en weet uiteenlopende belangen bij elkaar te brengen;
  • Ervaring met budgetteren?en?cijfermatig sterk;
  • Ervaring aan zowel opdrachtgevers- als opdrachtnemerszijde is een pré;
  • Je beschikt over de vaardigheid om strategie te vertalen naar operatie. Om dit goed te verwoorden beschik je tevens over uitstekende schrijfvaardigheden;
  • Een sterk netwerk in de zorgsector is een pré;
  • Een goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
  • Je bent in het bezit van rijbewijs B;
  • Je werkt, afhankelijk van je woonplaats, vanuit de vestiging Utrecht of Groningen, met als werkgebied heel Nederland.

Enthousiast geworden?

Lees dan vooral het blog van onze collega Anniek Dijkstra over haar functie als facilitair adviseur zorg bij draaijer+partners.

Meer weten over deze functie?

Neem dan contact op met Yolanda Nout, HR-adviseur, telefoon 06 – 29 608 873.

Meteen solliciteren? Mail dan jouw cv en motivatiebrief, waarin jij een goed beeld van jezelf schetst.

ContactYolanda
Yolanda NoutHR Adviseur

draaijer+partners biedt integraal facility management. Door onze kennis van vastgoed en facilitaire dienstverlening, zijn wij als geen ander in staat huisvesting ook in de gebruiksfase te laten excelleren. Kom jij ons team versterken? Ben jij ervaren, zoek je uitdaging en wil je niet stil blijven staan, dan ben je bij draaijer+partners aan het juiste adres.

Wat ga je doen?

Als adviseur facility management houd je je bezig met het ontwikkelen, adviseren, implementeren, bewaken en borgen van facility management binnen de organisatie van onze opdrachtgever(s). Je bent nieuwsgierig en creatief en voelt de vrijheid om in kansen en mogelijkheden te denken. Met een senior adviseur als sparringpartner ben je in staat om vragen op strategisch niveau te vertalen naar aansprekende en werkende oplossingen op tactisch en operationeel niveau. Vervolgens ga je deze oplossingen implementeren en in beheer nemen of overdragen.

Je bent (mede) verantwoordelijk voor advies en/of sturing geven en voor het bewaken van de gemaakte afspraken op het gebied van huisvesting en hard en soft services. Als bruggenbouwer tussen alle betrokken partijen en het primaire proces zoek je hierin proactief de samenwerking op. Je draagt actief bij aan de verandering door het verantwoordelijke team, de contractpartners en de gebruikersorganisatie in alle stappen mee te nemen.

Voorbeelden van werkzaamheden zijn:

  • Je adviseert bij strategische trajecten of werkt deeltrajecten uit voor onze opdrachtgevers. Deze vraagstukken hebben betrekking op exploitatie, organisatieverandering en inkoop strategieën. Bijvoorbeeld het (her)contracteren van de facilitaire dienstenscope, het inrichten van een future proof FM-organisatie en/of het begeleiden van de transitie met het team;
  • Je neemt regie in het opvolgen van leads: Je haalt de essentie van de vraag naar boven en vertaalt deze naar opdrachten;
  • Je weet verbinding te leggen tussen belangen, ontwikkelingen en processen en vertaalt deze naar concrete adviezen en beleid;
  • Je bent verantwoordelijk voor het accountmanagement van lopende opdrachten.

 

Wat vragen wij verder?

  • Een relevante, afgeronde opleiding op hbo- of academisch niveau;
  • Minimaal vijf jaar relevante werkervaring op het gebied van facilitaire dienstverlening;
  • Ervaring met budgetteren en cijfermatig sterk;
  • Een sterk gevoel voor dienstverlening en een kwaliteitsgerichte instelling;
  • Kennis van Facility Management (IFM, hard en soft FM);
  • Het inzetten van je proces- en netwerkkwaliteiten: Je inspireert en weet te verbinden;
  • Kennis van inkoop strategieën en aanbestedingsprocessen;
  • Ervaring aan zowel opdrachtgevers- als opdrachtnemerskant is een pré;
  • Ervaring met FMIS-implementaties is een pré;
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden, met oog voor de menselijke kant;
  • Een goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
  • Je bent in het bezit van rijbewijs B;
  • Afhankelijk van je woonplaats werk je vanuit de vestiging Groningen of Utrecht, met als werkgebied heel Nederland.
Meer weten over deze functie?

Neem dan contact op met Yolanda Nout, HR-adviseur, telefoon 06 – 29 608 873.

Meteen solliciteren? Mail dan jouw cv en motivatiebrief, waarin jij een goed beeld van jezelf schetst.

ContactYolanda
Yolanda NoutHR Adviseur

Je werkt samen met je collega’s in projectteams op zeer diverse toonaangevende projecten. In je eerste jaar maak je kennis met alle facetten van het bouwproces. Door jouw vermogen om proactief mee te denken, ontzorg je het projectteam en onze opdrachtgevers. Onder leiding van een (senior) projectmanager krijg je de ruimte om jezelf breed te ontwikkelen vanuit je interesses en talenten.

Wat verwachten wij van jou?

Als junior (bouw)projectmanager bestaan je werkzaamheden onder andere uit het voorbereiden en ondersteunen bij het opstellen van aanbestedingsdocumenten. Zoals programma’s van eisen, het coördineren van de verschillende werkzaamheden op de projecten, notuleren bij diverse vergaderingen en het opstellen en bewaken van planningen. Je ondersteunt de (senior) projectmanagers en onze opdrachtgevers.

Wat vragen wij verder?

  • Je bent een afgestudeerde academicus of hbo’er met een technische opleiding op het gebied van bijvoorbeeld Bouwkunde en/of Real Estate.
  • Je hebt vanuit je opleiding of ervaring kennis van projectmanagementmethodes (GROTIK), duurzaamheidtoepassingen, aanbestedingsvormen, budgetbewaking en bouw- en projectorganisatievormen.
  • Je bent zelfbewust en hebt het vermogen om verbinding te maken met anderen, te voelen wat er speelt daar effectief op te reageren.
  • Je bent niet bang om fouten te maken, wij zien fouten maken als startpunt voor leren en vernieuwen.
  • Een goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift.
  • Je bent in het bezit van rijbewijs B.
  • Afhankelijk van je woonplaats werk je vanuit de vestiging Groningen of Utrecht, met als werkgebied heel Nederland.
Meer weten over deze functie?

Neem dan contact op met Yolanda Nout, HR-adviseur, telefoon 06 – 29 608 873.

Meteen solliciteren? Mail dan jouw cv en motivatiebrief, waarin jij een goed beeld van jezelf schetst.

ContactYolanda
Yolanda NoutHR Adviseur

Als projectmanager realiseer je projecten in werk- zorg-, onderwijs- of leisure omgevingen, afhankelijk van jouw interesse en ervaring. Tijdens deze projecten ben je partner van onze opdrachtgever. Je hebt kennis van de techniek, maar bent met name gefocust op het proces. Jouw persoonlijke kwaliteiten en creërend vermogen maken je in staat om succesvolle samenwerkingen tot stand te brengen. Hierdoor verloopt het proces en daarmee het project succesvol.

Wat verwachten wij van jou?

Vanaf de start tot en met de oplevering van een project zorg je voor de coördinatie. Door jouw inbreng verloopt het proces succesvol. Belangrijk is dat je ons kunt vertegenwoordigen bij opdrachtgevers en daar in teams aan complexe opgaven werkt.

Wij creëren inspirerende omgevingen die energie geven en die ervoor zorgen dat mensen het beste uit zichzelf kunnen halen. Wij dagen je uit om anders te kijken en andere vragen te stellen.

Wat vragen wij verder?

  • Een afgeronde academische opleiding in een relevante richting (bijvoorbeeld bouwkunde aan de TU Delft of TU Eindhoven, vastgoedkunde aan de RUG of hbo-bouwkunde).
  • Minimaal drie jaar werkervaring in het managen van complexe, multidisciplinaire projecten.
  • Goed ingevoerd in de principes van het proces- en projectmanagement en aantoonbare ervaring met geïntegreerde contractvormen, aanbestedingsvormen, budgetbewaking en bouw- en projectorganisatievormen.
  • Zeer gewaardeerd wordt ervaring met/of kennis van exploitatiegericht ontwerpen, Facility Management/FMIS-systemen, 3D BIM/BriefBuilder of duurzaamheid in relatie tot gebruikerservaring.
  • Een goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift.
  • Je bent in het bezit van rijbewijs B.
  • Afhankelijk van je woonplaats werk je vanuit de vestiging Groningen of Utrecht, met als werkgebied heel Nederland.

Lees ook het blog van onze collega Erwin Schrijver over zijn functie als projectmanager bij draaijer+partners.

Meer weten over deze functie?

Neem dan contact op met Yolanda Nout, HR-adviseur, telefoon 06 – 29 608 873.

Meteen solliciteren? Mail dan jouw cv en motivatiebrief, waarin jij een goed beeld van jezelf schetst.

ContactYolanda
Yolanda NoutHR Adviseur

Je hebt de drive om in een commerciële omgeving het voortouw te nemen, resultaten neer te zetten en er samen een succes van te maken. Daarnaast hou je de markt goed in de gaten en pak je kansen aan om vooruitstrevend in je vak te zijn. Je hebt een sterk commercieel netwerk.

Wat verwachten wij van jou?

Jij bent aanspreekpunt voor onze opdrachtgevers op strategisch niveau en bent degene die ervoor zorgt dat onze opdrachtgevers binnen vastgestelde ambities en doelstellingen projecten afronden. De basis is een integrale visie en aanpak met sturing op de standaard GOTIK aspecten. Je toegevoegde waarde lever je door verder te kijken hoe gebouwen gezond, slim en circulair gemaakt kunnen worden.

Je bent werkzaam in de voorbereidingsfase (opstarten, organiseren en formuleren van projectdefinities en kaders) en de uitvoeringsfase (realiseren en leidinggeven) van de meest uiteenlopende complexe projecten (UAV, UAV-GC). Daarbij geef je effectief sturing op het formele besluitvormingsproces en creëer je draagvlak door de begeleiding van de (eind)gebruikers bij ontwerp- en realisatieprocessen.

Je beheerst en bewaakt het proces en de kwaliteit van het werk, stuurt bij wanneer afwijkingen zich voordoen en behaalt de doelstellingen van het project.
Verder haal je door op juiste wijze te coachen en te delegeren het maximale uit je projectteam en draag je bij aan de ontwikkeling van je collega’s.

Wat vragen wij verder?

  • Een afgeronde hbo-opleiding
  • Je hebt minimaal tien jaar werkervaring
  • Je beschikt over stevige adviesvaardigheden en kunt makkelijk schakelen tussen verschillende bestuursniveaus en tussen beleid, initiatief, ontwerp en uitvoering
  • Je kunt strategie naar operatie vertalen en om dit goed te verwoorden beschik je over uitstekende communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk
  • Je bent het visitekaartje van de organisatie naar de markt en zoekt met interne en externe partners proactief naar kansen
  • Je houdt je staande, ook bij forse tegenwind en je kiest voor verbinding als het effectief is, maar durft ook alleen ‘je kop in de wind’ te steken en zet ook door als dat nodig is
  • Je werkt, afhankelijk van je woonplaats, vanuit de vestiging Utrecht of Groningen, met als werkgebied heel Nederland
  • Het is een pre als je toegevoegde waarde vanuit onze benefits (slim, circulair gezond, energieopwekkend en sociaal) kan leveren binnen onze projecten en deze kan onderbouwen met opgedane ervaringen in projecten
Meer weten over deze functie?

Neem dan contact op met Yolanda Nout, HR-adviseur, telefoon 06 – 29 608 873.

Meteen solliciteren? Mail dan jouw cv en motivatiebrief, waarin jij een goed beeld van jezelf schetst.

ContactYolanda
Yolanda NoutHR Adviseur

Als projectmanager / adviseur bij draaijer+partners, ben je vanaf de start tot en met de oplevering van multidisciplinaire projecten, verantwoordelijk voor de sturing van je projecten. De afweging voor de contractvorm is hierin een belangrijk onderdeel van de projectstrategie en daarmee de aanpak voor succesvolle projecten. Vanuit onze filosofie geloven wij niet in een standaard aanpak maar vormen wij de aanpak om onze opdrachtgevers. Naast kennis en kunde als projectmanager, is inzicht in de belangen en afwegingen van opdrachtgevers in onder andere het onderwijs en bij overheden (en soms ook zorg) cruciaal om een passende aanpak te bieden die tot de gewenste resultaten leidt.

Wat verwachten wij van jou?

Belangrijk is dat je ons kunt vertegenwoordigen bij opdrachtgevers en daar in teams aan complexe opgaven werkt. Daar waar de projectdefinitie wordt afgerond, begint het voor jou. Vanaf het Plan van Aanpak, de haalbaarheidsstudie tot de afronding van het contract (en soms tot en met de oplevering) zorg je voor de aansturing, besluitvorming en coördinatie van het project. Het optuigen van de aanbesteding is hierin jouw specialisme. Door jouw inbreng verloopt het proces succesvol.
Als ervaren projectmanager aanbesteden en contracteren bied jij integrale expertise op het gebied van aanbesteden en contractvorming van adviseursdiensten, werken en leveringen in zowel traditionele als integrale contracten. Je hebt kennis van de laatste ontwikkelingen binnen de aanbestedingsregels en bent bekend met verschillende vormen van aanbestedingen. Expertise op specifieke aanbestedingsprocessen / vormen zoals RCC, Best Value en concurrentie gerichte dialogen zijn een pré.
Daarnaast word je medeverantwoordelijk voor de ontwikkeling en borging binnen ons expertisecentrum aanbesteden, daar waar het gaat om contracten, leidraden, procedures en andere standaarden. Niet op alle onderwerpen hoef je zelf de expert te zijn, maar je autoriteit binnen het specialisme maakt dat collega’s jou gaan opzoeken om te sparren over aanpak en voor advies over welke kennis ze waar binnen onze organisatie kunnen vinden.
Uiteindelijk verlopen jouw projecten succesvol door jouw inbreng en breng je ook de projecten van je collega’s naar een hoger niveau. Je vertegenwoordigt draaijer+partners bij opdrachtgevers en bent verantwoordelijk voor de tevredenheid van de eigen klanten. Er wordt op urenbasis gewerkt en je bent zelf verantwoordelijk voor de eigen productiviteit.

Wat ga je doen?

  • Je adviseert, soms zelfstandig soms samen met het tenderteam, over de juiste strategie voor de aanbesteding en bouworganisatievorm. Dit alles op een manier zodat de toegevoegde waarde en het onderscheidende vermogen van de organisatie duidelijk naar voren komt
  • Je bewaakt, beheert en verbetert het tenderproces
  • Je bewaakt deadlines en dat leden uit het projectteam kwalitatief goede input leveren
  • Je managet en bewaakt het tenderproces, signaleert mogelijke knelpunten in het tenderproces en lost deze op
  • Je coördineert, eventueel schrijft, controleert en redigeert kwalitatieve juiste en winnende offertes
  • Je functioneert als sparringspartner / kennishouder op dit thema binnen de organisatie voor andere projectmanagers
  • Je werkt proactief aan de kennisontwikkeling op dit thema binnen de organisatie en krijgt de kans om ons interne expertisecentrum op dit onderwerp door te ontwikkelen
  • Je bent proactief en organiseert interne- en externe kennissessies samen met andere collega’s met expertises op het gebied van aanbesteden
  • Je initieert interne en externe evaluatiegesprekken om ervaringen te borgen en te weten wat doorontwikkeld moet worden


Wat vragen wij verder?

  • Een relevante, afgeronde opleiding op hbo- of academisch niveau (richting Bouwkunde, Construction Management & Engineering, Installatietechniek of Technische Bedrijfskunde)
  • Minimaal drie en bij voorkeur vijf jaar of meer werkervaring in het managen van complexe, multidisciplinaire projecten
  • Goed ingevoerd in de principes van het proces- en projectmanagement en aantoonbare ruime ervaring met het zelfstandig begeleiden van aanbestedingen, diverse bouwcontractvormen, budgetbewaking en bouw- en projectorganisatievormen
  • Goed ingevoerd in en aantoonbare ervaring met verschillende aanbestedingsprincipes in bouwkundige omgevingen en bij voorkeur ervaring met innovatievere / complexere aanbestedingen zoals de concurrentie gerichte dialoog, RCC, Best Value, met bijbehorende contracten op basis van DNR, UAV, UAV-GC
  • Ervaring met / of kennis van exploitatiegericht ontwerpen, Facility Management / FMIS-systemen, 3D BIM / BriefBuilder of duurzaamheid in relatie tot gebruikerservaring, onderhoudscontracten (hard FM), en facilitaire diensten (soft FM) is een pré
  • Ervaring met het realiseren van innovaties binnen projecten middels het aanbestedingsproces / de contracteringsvorm is een pré
  • Een goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift
  • Je bent in het bezit van rijbewijs B
  • Afhankelijk van je woonplaats werk je vanuit de vestiging Groningen of Utrecht
Meer weten over deze functie?

Neem dan contact op met Yolanda Nout (HR adviseur), telefoon 06 – 29 608 873.
Je sollicitatie en motivatie kun je sturen naar werk@draaijerpartners.nl.

ContactYolanda
Yolanda NoutHR Adviseur

Ben jij een pietje-precies, servicegericht en een administratieve duizendpoot? Dan is deze administratieve functie misschien wel iets voor jou!

Wij zijn op zoek naar een leuke extra collega die administratief sterk is, goed in teamverband kan werken, een dienstverlenende instelling heeft en ook een goed gevoel voor humor.

Als administratief medewerker Shared Service Center (SSC) ondersteun je de personele- en financiële administratie binnen de Draaijer Group, bestaande uit draaijer+partners en een aantal partnerbedrijven. Je maakt onderdeel uit van het SSC van de Draaijer Group: een team collega’s bestaande uit Finance, HR en ICT. Binnen dit professionele team werken wij met heel veel plezier samen. Iedereen kijkt over zijn/haar eigen grenzen heen en denkt proactief mee om de bedrijfsprocessen te blijven verbeteren. Binnen onze dynamische en energieke omgeving is geen dag hetzelfde.


Wat ga je doen?

Jij bent de administratieve steun en toeverlaat van HR en Finance. Met een hands-on mentaliteit en een hoge snelheid en kwaliteit van handelen.

Jouw werkzaamheden bestaan o.a. uit:

  • Het invoeren en up-to-date houden van personeelsgegevens in de geautomatiseerde personeelsinformatiesystemen;
  • Het invoeren en up-to-date houden van stamgegevens in de financiële informatiesystemen;
  • Ondersteuning van de administratie rondom verzekeringen;
  • Ondersteuning van de salarisadministratie;
  • De administratieve afhandeling van het wagenpark;
  • Het afstemmen, inplannen en op juiste wijze in de agenda’s verwerken van alle HR-gerelateerde gesprekken;
  • Het uitvoeren van allerlei voorkomende operationele financiële/administratieve taken.


Wat vragen wij verder?

  • Minimaal een diploma mbo niveau 4;
  • Je hebt minimaal twee jaar ervaring als (financieel) administratief medewerker;
  • Je hebt een nauwkeurige werkhouding met een altijd scherpe blik;
  • Voor een goede uitoefening van de functie is het wenselijk dat je vier dagen per week beschikbaar bent. In geval van 28 uur werk je drie hele dagen en één ochtend;
  • Een goede kennis van Office 365 is een must;
  • Een goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
  • Afhankelijk van je woonplaats werk je vanuit de vestiging Groningen of Utrecht.
Meer weten over deze functie?

Dan kun je contact opnemen met Yolanda Nout, adviseur HRM, telefoon 050 – 524 46 66. Jouw brief met cv waarin je een goed beeld van jezelf en jouw ervaring schetst kun je vóór 31 oktober 2021 mailen naar werk@draaijerpartners.nl.

ContactYolanda
Yolanda NoutHR Adviseur

Vooruit denken, adviseren, ontzorgen, regelen en soms al gedaan hebben voordat het gevraagd is!


Wat ga je doen?

Als rechterhand en de spil in de organisatie ondersteun en ontzorg je het directieteam van draaijer+partners, bestaande uit twee directeuren. Met jouw hands-on-mentaliteit, stevige persoonlijkheid en gevoel van humor weet je je goed staande te houden binnen onze dynamische organisatie. Een organisatie met als kernwoorden: werkplezier, nieuwsgierigheid en gedrevenheid. Het enthousiasme en teamgevoel van de collega’s is hoog en iedereen krijgt veel vrijheid en verantwoordelijkheid om te doen waar hij of zij goed in is.

Onze directeuren zoeken iemand die snel kan inschatten wat belangrijk is en wat opgepakt moet worden – die op hectische momenten de ballen hoog weet te houden. Ze worden heel blij van jouw accurate agendabeheer en bewaking van acties in de vaak volle mailboxen zodat zij zich met de juiste zaken bezig kunnen houden. Ze verwachten dat je voor de directieteam vergaderingen proactief (inhoudelijk) voorbereidingen treft, deze notuleert en controleert op naleving van de acties en stukken beleidsmatig verder uitwerkt nadat je hier met een kritische blik naar hebt gekeken.

Je staat in deze functie als verbindende schakel midden in business en de organisatie en durft tegengas te geven om zo samen tot het beste resultaat te komen.

Reageer als jij jezelf herkent in de onderstaande punten:

  • Je werkt efficiënt en stelt vlot prioriteiten;
  • Je bent discreet en integer;
  • Je krijgt dingen gedaan, mét een glimlach;
  • Je begrijpt de business waarin je werkt;
  • Je pikt nieuwigheden razendsnel op.

 

Wat vragen wij verder?

  • Hbo werk- en denkniveau verkregen door opleiding en ervaring;
  • Enkele jaren relevante werkervaring als management assistent binnen een dynamische resultaatgerichte omgeving;
  • Perfecte beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
  • Bovengemiddelde kennis en beheersing van Office 365;
  • In het bezit van een rijbewijs B;
  • Woonachtig in de omgeving van Utrecht of Groningen.
Meer weten over deze functie?

Neem dan contact op met Yolanda Nout (HR adviseur), telefoon 06 – 29 608 873. Je sollicitatie en motivatie kun je vóór 31 oktober 2021 sturen naar werk@draaijerpartners.nl.

ContactYolanda
Yolanda NoutHR Adviseur

Wij zijn altijd op zoek naar nieuw talent. Wil jij bij ons werken, maar staat ‘jouw’ vacature er niet bij? Mail ons dan je open sollicitatie.

Wij bieden het hele jaar door (afstudeer)stages aan studenten van hbo- of universitaire opleidingen. Mail jouw motivatiebrief en cv voorzien van jouw onderzoeksvoorstel.

Lees hier waarom het zo leuk is om bij draaijer+partners te werken.

  • Werken bij
  • Organisatie
juni 2021

Zo leuk is werken bij draaijer+partners

Wat wilde jij vroeger worden als je later groot zou zijn? Superheld(in), brandweerman of -vrouw, […]

  • Werken bij
  • Zorg
april 2021

Facilitymanagement is gewoon ontzettend leuk

Een jaar geleden kwam Anniek Dijkstra in dienst bij draaijer+partners als facilitair adviseur zorg. In […]

  • Werken bij
  • Organisatie
september 2020

Hoe heeft projectmanager Erwin Schrijver zijn eerste half jaar bij draaijer+partners ervaren?

Na 18 jaar trouwe dienstverband bij IPMMC Vastgoed en 5,5 mooie en leerzame jaren bij […]