Zoek jij een inspirerende werkomgeving die energie geeft en ervoor zorgt dat jij het beste uit jezelf kunt halen?

Bij draaijer+partners zijn wij trots op wie wij zijn en wat wij doen. Wij werken met veel plezier samen in een open en innovatieve sfeer. Dat doen wij flexibel, zowel in tijd, plaats als werkduur. Onze high-end ICT-faciliteiten en communicatiemiddelen ondersteunen deze manier van werken. Vrijheid en verantwoordelijkheid staan bij ons hoog in het vaandel. Wij hebben actieve aandacht voor je persoonlijke en professionele ontwikkeling, dat spreekt voor zich en is eigenlijk onze belangrijkste arbeidsvoorwaarde. Een onderdeel van jouw persoonlijk ontwikkeltraject is de Talent Management Analyse methode waarbij jouw talenten centraal staan.

draaijer+partners groeit enorm en daarom hebben wij diverse uitdagende vacatures.

De wereld veranderd steeds sneller en Hybride werken is nu ‘the talk of the Town’. Veel organisaties zijn daarom op zoek naar nieuwe slimme, gezonde en circulaire werkplekconcepten. Dit vraagt om een integrale kijk en creatieve oplossingen. Geef jij vorm aan de toekomst van werken of wil jij die expert worden? Ben jij er – samen met ons – van overtuigd dat een slimme en gezonde werkomgeving bijdraagt aan het werkgeluk en de prestatie van mensen? En zoek je een leuk team om in te werken met veel vrijheid om je werkweek zelf in te vullen? Kom dan bij ons team door te solliciteren op onze vacature Workplace Consultant.

Wie zijn wij?

draaijer+partners is toonaangevend in Nederland op het gebied van vernieuwende werkplekconcepten en gezonde kantoren voor maatschappelijke- en grote gebruikersorganisaties. Van de gezondste werk community van Nederland Pharos in Hoofddorp tot het stadskantoor Utrecht en van het nieuwe hoofdkantoor van de Triodos bank tot het iconische Forum Groningen. Nog steeds is onze orderportefeuille goed gevuld met aansprekende projecten waaronder Next Twente, Stadskantoor Amersfoort, Nieuwbouw voor Essent, Huisvesting gemeente Utrecht, Rabobank en Universiteit Twente.

 

Wat ga je doen

  • Je gaat in gesprek met bestuurders en beslissers om richting te geven aan de ambities van hun organisatie en helpt dit te vertalen naar de werkomgeving;
  • Je neemt gebruikers op een inspirerende manier mee in het proces, je kunt op creatieve wijze hun wensen en eisen op tafel krijgen en weet de benodigde veranderingsprocessen en draagvlak te realiseren;
  • Je bent in staat om een huisvestingsvisie, programma’s van eisen en werkplek- en inrichtingsconcepten op te stellen en dit te presenteren. Je hebt daarbij gevoel en oog voor de omgeving waar het project wordt uitgevoerd en het benodigde besluitvormingsproces;
  • Je vindt het leuk om de laatste trends en ontwikkelingen in je vakgebied te volgen, je collega’s en klanten hiermee te inspireren en komt zelf met vernieuwende ideeën voor de werkplek van morgen. Jij weet als geen ander dat het succes van een huisvestingsconcept draait om beleving;
  • Samen met een team van collega’s heb je oog voor kansen en ben je verantwoordelijk voor het winnen en opstarten van nieuwe projecten;
  • Je helpt je team en collega’s met de ontwikkeling van kennis en competenties en draagt bij aan de positieve werkcultuur van onze organisatie.

 

Wat vragen wij verder?

  • Je bent intrinsiek gemotiveerd om slimme, gezonde en circulaire werkomgevingen te creëren;
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden – met veel oog voor de menselijke kant;
  • Je kunt je zowel mondeling als schriftelijk goed uitdrukken.
  • Een afgeronde opleiding op hbo- of academisch werk- en denkniveau (bij voorkeur Facility Management, Vastgoedkunde, Bedrijfskunde of vergelijkbaar);
  • Minimaal drie jaar relevante werkervaring in huisvesting, facilitaire dienstverlening, workplacemanagement, (interieur)ontwerp/ architectuur, omgevingspsychologie of vergelijkbaar;
  • Je bent in het bezit van rijbewijs B;
  • Afhankelijk van je woonplaats werk je vanuit de vestiging Utrecht, Rotterdam of Groningen.
Meer weten of solliciteren?

Wil je meer weten over de inhoud van de functie, neem dan contact op met Yolanda Nout (HR adviseur) 06 – 29 608 873. Je sollicitatie en motivatie kun je sturen naar werk@draaijerpartners.nl.

ContactYolanda
Yolanda NoutHR Adviseur

Vooruit denken, adviseren, ontzorgen, regelen en soms al iets gedaan hebben voordat het gevraagd is! Is deze omschrijving jou op het lijf geschreven? Wie weet ben jij dan de directiesecretaresse/secretaris die wij zoeken.
(32-40 uur)

Wat ga je doen? 

Als rechterhand en eerste aanspreekpunt, zorg je voor een efficiënte en effectieve ondersteuning van het directieteam van draaijer+partners (bestaande uit drie directeuren). Als directiesecretaresse houd jij je bezig met prioriteren en plannen van complex agendabeheer. Afspraken van begin tot eind verzorgen (plannen rekening houdend met reisroutes, inplannen locaties, voorbereiding inregelen, etc.). Het proactief bijhouden van de mailbox is ook een belangrijk onderdeel van je werk (mail screenen, prioriteiten stellen en waar mogelijk afhandelen of acties uitzetten, verwerken en archiveren.)

Je bent een belangrijke spil binnen de organisatie en het eerste aanspreekpunt van én voor de directie. Je begrijpt waar de directie mee bezig is, waardoor je aan een half woord genoeg hebt en je prioriteiten op basis van eigen inzicht kunt stellen. In deze functie heb je vrijheid voor eigen inbreng, veel ruimte voor initiatief en om te blijven groeien.

Reageer als jij jezelf herkent in de onderstaande punten:

  • Je werkt efficiënt en stelt vlot prioriteiten;
  • Je bent discreet en integer;
  • Je krijgt dingen gedaan, met een glimlach.

 

Wat vragen wij verder? 

  • Hbo werk- en denkniveau verkregen door opleiding of ervaring;
  • Enkele jaren relevante werkervaring binnen een dynamische resultaatgerichte omgeving;
  • Initiatief (meedenken en niet afwachten);
  • Afwerken van meerdere taken parallel (en dus prioriteiten kunnen stellen);
  • Perfecte beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
  • Bovengemiddelde kennis en beheersing van Office 365;
  • Kennis van en ervaring met SharePoint is een pré;
  • Woonachtig in de omgeving van Utrecht.

 

Ondanks bovenstaande profieleisen, is het voor ons het belangrijkste dat je enthousiast wordt van de functie. Sluit jouw profiel niet naadloos aan, maar denk je wel geschikt te zijn voor deze functie? Dan nodigen we je uit om alsnog te solliciteren!

Meer weten of solliciteren?

Wil je meer weten over de inhoud van de functie, neem dan contact op met Yolanda Nout (HR adviseur) 06 – 29 608 873. Je sollicitatie en motivatie kun je sturen naar werk@draaijerpartners.nl.

ContactYolanda
Yolanda NoutHR Adviseur

Gaat jouw hart sneller kloppen van de zorg en ben je toe aan iets nieuws? Begint jouw werk bij het perspectief van de mensen die in gebouwen werken of leven? Vind jij ook dat een wendbare facilitaire organisatie, efficiënte werkprocessen, maar bovenal hoogwaardige dienstverlening én het ontzorgen van gebruikers bijdragen aan goede zorg? Dan pas jij heel goed binnen ons team Zorg.

Wat ga je doen?

Je bent een ervaren professional met passie voor facilitaire huisvesting-, verander- en/of optimalisatieprocessen in de zorgsector. Je werkt zowel op tactisch als strategisch niveau. Samen met je collega’s adviseer je opdrachtgevers bij actuele vraagstukken. Bijvoorbeeld strategische huisvestingontwikkeling, de besturing van de organisatie (vastgoed en facilitair) en het inrichten van een adequate bedrijfsvoering. Je bent in staat om goed te schakelen tussen de vraagstukken die op die verschillende niveaus spelen en weet verbinding te maken tussen (strategische) beleidsontwikkeling en het realiseren van duurzame, concrete verbeteringen in de organisatie.

Binnen de zorgsector richt jij je op het projectmatig ondersteunen van processen en het in kaart brengen en optimaliseren van de facilitaire processen gekoppeld aan het primair proces binnen zorginstellingen. Jij weet de samenwerking tussen alle stakeholders zo te organiseren, dat draagvlak en draagkracht ontstaan voor realiseerbare oplossingen. Je maakt adviesrapporten, business cases en value cases en implementeert dit vervolgens in de praktijk.

Wat vragen wij verder?

  • Een relevante, afgeronde facilitaire opleiding op hbo- of academisch niveau;
  • Minimaal acht jaar aantoonbare, relevante ervaring met het aansturen van facilitaire organisaties en facilitaire complexe projecten binnen de zorg;
  • Je kunt makkelijk schakelen tussen verschillende bestuursniveaus en tussen beleid en uitvoering;
  • Je neemt in je adviezen diverse belangen en invalshoeken mee en weet uiteenlopende belangen bij elkaar te brengen;
  • Ervaring met budgetteren?en?cijfermatig sterk;
  • Ervaring aan zowel opdrachtgevers- als opdrachtnemerszijde is een pré;
  • Je beschikt over de vaardigheid om strategie te vertalen naar operatie. Om dit goed te verwoorden beschik je tevens over uitstekende schrijfvaardigheden;
  • Een sterk netwerk in de zorgsector is een pré;
  • Een goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
  • Je bent in het bezit van rijbewijs B;
  • Je werkt, afhankelijk van je woonplaats, vanuit de vestiging Utrecht of Groningen, met als werkgebied heel Nederland.

Enthousiast geworden?

Lees dan vooral het blog van onze collega Anniek Dijkstra over haar functie als facilitair adviseur zorg bij draaijer+partners.

Meer weten over deze functie?

Neem dan contact op met Yolanda Nout, HR-adviseur, telefoon 06 – 29 608 873.

Meteen solliciteren? Mail dan jouw cv en motivatiebrief, waarin jij een goed beeld van jezelf schetst.

ContactYolanda
Yolanda NoutHR Adviseur

Je werkt samen met je collega’s in projectteams op zeer diverse toonaangevende projecten. In je eerste jaar maak je kennis met alle facetten van het bouwproces. Door jouw vermogen om proactief mee te denken, ontzorg je het projectteam en onze opdrachtgevers. Onder leiding van een (senior) projectmanager krijg je de ruimte om jezelf breed te ontwikkelen vanuit je interesses en talenten.

Wat verwachten wij van jou?

Als junior (bouw)projectmanager bestaan je werkzaamheden onder andere uit het voorbereiden en ondersteunen bij het opstellen van aanbestedingsdocumenten. Zoals programma’s van eisen, het coördineren van de verschillende werkzaamheden op de projecten, notuleren bij diverse vergaderingen en het opstellen en bewaken van planningen. Je ondersteunt de (senior) projectmanagers en onze opdrachtgevers.

Wat vragen wij verder?

  • Je bent een afgestudeerde academicus of hbo’er met een technische opleiding op het gebied van bijvoorbeeld Bouwkunde en/of Real Estate.
  • Je hebt vanuit je opleiding of ervaring kennis van projectmanagementmethodes (GROTIK), duurzaamheidtoepassingen, aanbestedingsvormen, budgetbewaking en bouw- en projectorganisatievormen.
  • Je bent zelfbewust en hebt het vermogen om verbinding te maken met anderen, te voelen wat er speelt daar effectief op te reageren.
  • Je bent niet bang om fouten te maken, wij zien fouten maken als startpunt voor leren en vernieuwen.
  • Een goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift.
  • Je bent in het bezit van rijbewijs B.
  • Afhankelijk van je woonplaats werk je vanuit de vestiging Groningen of Utrecht, met als werkgebied heel Nederland.
Meer weten over deze functie?

Neem dan contact op met Yolanda Nout, HR-adviseur, telefoon 06 – 29 608 873.

Meteen solliciteren? Mail dan jouw cv en motivatiebrief, waarin jij een goed beeld van jezelf schetst.

ContactYolanda
Yolanda NoutHR Adviseur

Als projectmanager realiseer je projecten in werk- zorg-, onderwijs- of leisure omgevingen, afhankelijk van jouw interesse en ervaring. Tijdens deze projecten ben je partner van onze opdrachtgever. Je hebt kennis van de techniek, maar bent met name gefocust op het proces. Jouw persoonlijke kwaliteiten en creërend vermogen maken je in staat om succesvolle samenwerkingen tot stand te brengen. Hierdoor verloopt het proces en daarmee het project succesvol.

Wat verwachten wij van jou?

Vanaf de start tot en met de oplevering van een project zorg je voor de coördinatie. Door jouw inbreng verloopt het proces succesvol. Belangrijk is dat je ons kunt vertegenwoordigen bij opdrachtgevers en daar in teams aan complexe opgaven werkt.

Wij creëren inspirerende omgevingen die energie geven en die ervoor zorgen dat mensen het beste uit zichzelf kunnen halen. Wij dagen je uit om anders te kijken en andere vragen te stellen.

Wat vragen wij verder?

  • Een afgeronde academische opleiding in een relevante richting (bijvoorbeeld bouwkunde aan de TU Delft of TU Eindhoven, vastgoedkunde aan de RUG of hbo-bouwkunde).
  • Minimaal drie jaar werkervaring in het managen van complexe, multidisciplinaire projecten.
  • Goed ingevoerd in de principes van het proces- en projectmanagement en aantoonbare ervaring met geïntegreerde contractvormen, aanbestedingsvormen, budgetbewaking en bouw- en projectorganisatievormen.
  • Zeer gewaardeerd wordt ervaring met/of kennis van exploitatiegericht ontwerpen, Facility Management/FMIS-systemen, 3D BIM/BriefBuilder of duurzaamheid in relatie tot gebruikerservaring.
  • Een goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift.
  • Je bent in het bezit van rijbewijs B.
  • Afhankelijk van je woonplaats werk je vanuit de vestiging Groningen of Utrecht, met als werkgebied heel Nederland.

Lees ook het blog van onze collega Erwin Schrijver over zijn functie als projectmanager bij draaijer+partners.

Meer weten over deze functie?

Neem dan contact op met Yolanda Nout, HR-adviseur, telefoon 06 – 29 608 873.

Meteen solliciteren? Mail dan jouw cv en motivatiebrief, waarin jij een goed beeld van jezelf schetst.

ContactYolanda
Yolanda NoutHR Adviseur

Je hebt de drive om in een commerciële omgeving het voortouw te nemen, resultaten neer te zetten en er samen een succes van te maken. Daarnaast hou je de markt goed in de gaten en pak je kansen aan om vooruitstrevend in je vak te zijn. Je hebt een sterk commercieel netwerk.

Wat verwachten wij van jou?

Jij bent aanspreekpunt voor onze opdrachtgevers op strategisch niveau en bent degene die ervoor zorgt dat onze opdrachtgevers binnen vastgestelde ambities en doelstellingen projecten afronden. De basis is een integrale visie en aanpak met sturing op de standaard GOTIK aspecten. Je toegevoegde waarde lever je door verder te kijken hoe gebouwen gezond, slim en circulair gemaakt kunnen worden.

Je bent werkzaam in de voorbereidingsfase (opstarten, organiseren en formuleren van projectdefinities en kaders) en de uitvoeringsfase (realiseren en leidinggeven) van de meest uiteenlopende complexe projecten (UAV, UAV-GC). Daarbij geef je effectief sturing op het formele besluitvormingsproces en creëer je draagvlak door de begeleiding van de (eind)gebruikers bij ontwerp- en realisatieprocessen.

Je beheerst en bewaakt het proces en de kwaliteit van het werk, stuurt bij wanneer afwijkingen zich voordoen en behaalt de doelstellingen van het project.
Verder haal je door op juiste wijze te coachen en te delegeren het maximale uit je projectteam en draag je bij aan de ontwikkeling van je collega’s.

Wat vragen wij verder?

  • Een afgeronde hbo-opleiding
  • Je hebt minimaal tien jaar werkervaring
  • Je beschikt over stevige adviesvaardigheden en kunt makkelijk schakelen tussen verschillende bestuursniveaus en tussen beleid, initiatief, ontwerp en uitvoering
  • Je kunt strategie naar operatie vertalen en om dit goed te verwoorden beschik je over uitstekende communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk
  • Je bent het visitekaartje van de organisatie naar de markt en zoekt met interne en externe partners proactief naar kansen
  • Je houdt je staande, ook bij forse tegenwind en je kiest voor verbinding als het effectief is, maar durft ook alleen ‘je kop in de wind’ te steken en zet ook door als dat nodig is
  • Je werkt, afhankelijk van je woonplaats, vanuit de vestiging Utrecht of Groningen, met als werkgebied heel Nederland
  • Het is een pre als je toegevoegde waarde vanuit onze benefits (slim, circulair gezond, energieopwekkend en sociaal) kan leveren binnen onze projecten en deze kan onderbouwen met opgedane ervaringen in projecten
Meer weten over deze functie?

Neem dan contact op met Yolanda Nout, HR-adviseur, telefoon 06 – 29 608 873.

Meteen solliciteren? Mail dan jouw cv en motivatiebrief, waarin jij een goed beeld van jezelf schetst.

ContactYolanda
Yolanda NoutHR Adviseur

Wij zijn altijd op zoek naar nieuw talent. Wil jij bij ons werken, maar staat ‘jouw’ vacature er niet bij? Mail ons dan gerust je open sollicitatie.

Wij bieden het hele jaar door (afstudeer)stages aan studenten van hbo- of universitaire opleidingen. We zijn benieuwd naar jouw onderzoeksvoorstel en motivatie.

Lees hier waarom het zo leuk is om bij draaijer+partners te werken.

  • Werken bij
  • Organisatie
juli 2022

Young Professionals Group zorgt voor verbinding

Wij geloven erin dat onze medewerkers met meer plezier werken, zich beter ontwikkelen, gemotiveerder zijn […]

  • Werken bij
  • Organisatie
november 2021

Interne projectmanagement sessies houden ons scherp

In 2021 is draaijer+partners gestart met interne kennissessies over het vak Projectmanagement. Projectmanagers werken bij […]

  • Werken bij
  • Organisatie
juni 2021

Zo leuk is werken bij draaijer+partners

Wat wilde jij vroeger worden als je later groot zou zijn? Superheld(in), brandweerman of -vrouw, […]