Zoek jij een inspirerende werkomgeving die energie geeft en ervoor zorgt dat jij het beste uit jezelf kunt halen?

Bij draaijer+partners zijn wij trots op wie wij zijn en wat wij doen. Wij werken met veel plezier samen in een open en innovatieve sfeer. Dat doen wij flexibel, zowel in tijd, plaats als werkduur. Onze high-end ICT-faciliteiten en communicatiemiddelen ondersteunen deze manier van werken. Vrijheid en verantwoordelijkheid staan bij ons hoog in het vaandel. Wij hebben actieve aandacht voor je persoonlijke en professionele ontwikkeling, dat spreekt voor zich en is eigenlijk onze belangrijkste arbeidsvoorwaarde. Een onderdeel van jouw persoonlijk ontwikkeltraject is de Talent Management Analyse methode waarbij jouw talenten centraal staan.

Wat verwachten wij van jou?

Vanaf de start tot en met de oplevering van een project zorg je voor de coördinatie. Door jouw inbreng verloopt het proces succesvol. Belangrijk is dat je ons kunt vertegenwoordigen bij opdrachtgevers en daar in teams aan complexe opgaven werkt. Wij creëren inspirerende omgevingen die energie geven en die ervoor zorgen dat mensen het beste uit zichzelf kunnen halen. Wij dagen je uit om anders te kijken en andere vragen te stellen.

Wat vragen wij verder?

  • Een afgeronde academische opleiding in een relevante richting (bijvoorbeeld bouwkunde aan de TU Delft of TU Eindhoven, vastgoedkunde aan de RUG of hbo-bouwkunde)
  • Drie tot zes jaar werkervaring in het managen van complexe, multidisciplinaire projecten
  • Goed ingevoerd in de principes van het proces- en projectmanagement en aantoonbare ervaring met geïntegreerde contractvormen, aanbestedingsvormen, budgetbewaking en bouw- en projectorganisatievormen
  • Zeer gewaardeerd wordt ervaring met/of kennis van exploitatiegericht ontwerpen, Facility Management/FMIS-systemen, 3D BIM/BriefBuilder of duurzaamheid in relatie tot gebruikerservaring
  • Een goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift
  • Je bent in het bezit van rijbewijs B
  • Afhankelijk van je woonplaats werk je vanuit de vestiging Groningen of Utrecht
Meer weten over deze functie?

Neem dan contact op met Yolanda Nout, HR-adviseur, telefoon 06 – 29 608 873.

Meteen solliciteren? Mail dan jouw cv en motivatiebrief, waarin jij een goed beeld van jezelf schetst.

ContactYolanda
Yolanda NoutHR Adviseur

Je hebt de drive om in een commerciële omgeving het voortouw te nemen, resultaten neer te zetten en er samen een succes van te maken. Daarnaast hou je de markt goed in de gaten en pak je kansen aan om vooruitstrevend in je vak te zijn. Je hebt een sterk commercieel netwerk.

Wat verwachten wij van jou?

Jij bent aanspreekpunt voor onze opdrachtgevers op strategisch niveau en bent degene die ervoor zorgt dat onze opdrachtgevers binnen vastgestelde ambities en doelstellingen projecten afronden. De basis is een integrale visie en aanpak met sturing op de standaard GOTIK aspecten. Je toegevoegde waarde lever je door verder te kijken hoe gebouwen gezond, slim en circulair gemaakt kunnen worden.

Je bent werkzaam in de voorbereidingsfase (opstarten, organiseren en formuleren van projectdefinities en kaders) en de uitvoeringsfase (realiseren en leidinggeven) van de meest uiteenlopende complexe projecten (UAV, UAV-GC). Daarbij geef je effectief sturing op het formele besluitvormingsproces en creëer je draagvlak door de begeleiding van de (eind)gebruikers bij ontwerp- en realisatieprocessen.

Je beheerst en bewaakt het proces en de kwaliteit van het werk, stuurt bij wanneer afwijkingen zich voordoen en behaalt de doelstellingen van het project.
Verder haal je door op juiste wijze te coachen en te delegeren het maximale uit je projectteam en draag je bij aan de ontwikkeling van je collega’s.

Wat vragen wij verder?

  • Een afgeronde hbo-opleiding
  • Je hebt minimaal tien jaar werkervaring
  • Je beschikt over stevige adviesvaardigheden en kunt makkelijk schakelen tussen verschillende bestuursniveaus en tussen beleid, initiatief, ontwerp en uitvoering
  • Je kunt strategie naar operatie vertalen en om dit goed te verwoorden beschik je over uitstekende communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk
  • Je bent het visitekaartje van de organisatie naar de markt en zoekt met interne en externe partners proactief naar kansen
  • Je houdt je staande, ook bij forse tegenwind en je kiest voor verbinding als het effectief is, maar durft ook alleen ‘je kop in de wind’ te steken en zet ook door als dat nodig is
  • Je werkt, afhankelijk van je woonplaats, vanuit de vestiging Utrecht of Groningen, met als werkgebied heel Nederland
  • Het is een pre als je toegevoegde waarde vanuit onze benefits (slim, circulair gezond, energieopwekkend en sociaal) kan leveren binnen onze projecten en deze kan onderbouwen met opgedane ervaringen in projecten
Meer weten over deze functie?

Neem dan contact op met Yolanda Nout, HR-adviseur, telefoon 06 – 29 608 873.

Meteen solliciteren? Mail dan jouw cv en motivatiebrief, waarin jij een goed beeld van jezelf schetst.

ContactYolanda
Yolanda NoutHR Adviseur

Wie zoeken wij?

Als recruiter heb je een enorme passie voor mensen. Ben je dé schakel tussen de arbeidsmarkt en de organisatie. Een netwerker pur sang en weet je mensen met elkaar te verbinden. Een gedreven en ervaren specialist op het gebied van zoeken en vinden van talent en aanboren van nieuwe markten. Je werft kandidaten voor de diverse (tijdelijke) vacatures. Deze kandidaten trek je aan door search middels social mediakanalen (o.a. LinkedIn) én door het schrijven van pakkende vacature teksten. Daarnaast versterk je onze employer branding en organiseer je campagnes en evenementen om talenten aan te trekken en nieuwe opdrachten te verwerven. Je bent zowel intern als extern het visitekaartje van de (detacherings)organisatie.


Wat ga je doen?

  • Werving en selectie van kandidaten
  • Sollicitatiegesprekken en matchen
  • Bezoeken van bestaande en potentiele opdrachtgever

 

  • Het plaatsen of uitzetten van vacatures in afstemming met de opdrachtgever
  • Bedenken, opzetten en uitvoeren van employer branding campagnes
  • Goede administratieve verwerking van je werkzaamheden in het recruitment systeem
  • Actief bijdragen aan de verdere ontwikkeling van de organisatie
  • Je zult werkzaam zijn vanuit onze vestiging in Utrecht

 

Profiel

  • Hbo werk- en denkniveau
  • Minimaal 32 uur beschikbaar
  • Ruime ervaring met het searchen via social media wervingskanalen, waaronder LinkedIn Recruiter
  • Een ondernemende en commerciële instelling
  • Kennis van moderne wervingstechnieken en social media
  • In staat om te creëren en te initiëren
  • Overtuigend in de communicatie
  • Een echte deal closer
  • In bezit van rijbewijs B

 

 

Meer weten over deze functie?

Neem dan contact op met Yolanda Nout, HR-adviseur, telefoon 06 – 29 608 873.

Meteen solliciteren? Mail dan jouw cv en motivatiebrief, waarin jij een goed beeld van jezelf schetst.

ContactYolanda
Yolanda NoutHR Adviseur

Wij zijn altijd op zoek naar nieuw talent. Wil jij bij ons werken, maar staat ‘jouw’ vacature er niet bij? Mail ons dan jouw open sollicitatie.

Wij bieden het hele jaar door (afstudeer)stages aan studenten van hbo- of universitaire opleidingen. Mail jouw motivatiebrief en cv voorzien van jouw onderzoeksvoorstel.

Lees hier waarom het zo leuk is om bij draaijer+partners te werken.

  • Werken bij
  • Organisatie
maart 2019

Afstuderen bij draaijer+partners ervaar je zo!

Bij draaijer+partners nemen wij regelmatig stagiaires onder onze hoede. Wij vinden het belangrijk dat jong […]

  • Werken bij
  • Leisure
februari 2019

Tessa Caine scoort bij draaijer+partners én de KNVB

Als onderdeel van de opleiding Facility Management aan de Hogeschool Utrecht heb ik bij draaijer+partners […]

  • Werken bij
  • Organisatie
augustus 2018

Zo leuk is werken bij draaijer+partners

Wat wilde jij vroeger worden als je later groot zou zijn? Superheld(in), brandweerman of -vrouw, […]