Zoek jij een inspirerende werkomgeving die energie geeft en ervoor zorgt dat jij het beste uit jezelf kunt halen?

Bij draaijer+partners zijn wij trots op wie wij zijn en wat wij doen. Wij werken met veel plezier samen in een open en innovatieve sfeer. Dat doen wij flexibel, zowel in tijd, plaats als werkduur. Onze high-end ICT-faciliteiten en communicatiemiddelen ondersteunen deze manier van werken. Vrijheid en verantwoordelijkheid staan bij ons hoog in het vaandel. Wij hebben actieve aandacht voor je persoonlijke en professionele ontwikkeling, dat spreekt voor zich en is eigenlijk onze belangrijkste arbeidsvoorwaarde. Een onderdeel van jouw persoonlijk ontwikkeltraject is de Talent Management Analyse methode waarbij jouw talenten centraal staan.

Wat verwachten wij van jou?

Je werkt samen met je collega’s in projectteams op zeer diverse toonaangevende projecten. In je eerste jaar maak je kennis met alle facetten van het bouwproces. Je werkzaamheden bestaan onder andere uit: het voorbereiden en ondersteunen bij het opstellen van aanbestedingsdocumenten, zoals programma’s van eisen, het coördineren van de verschillende werkzaamheden op de projecten, notuleren bij diverse vergaderingen en het opstellen en bewaken van planningen. Door jouw vermogen om proactief mee te denken ontzorg de (senior) projectmanagers en onze opdrachtgevers. Onder leiding van een (senior) projectmanager krijg je de ruimte om jezelf breed te ontwikkelen vanuit je interesses en talenten. Je werkt vanuit de vestiging Utrecht, met als werkgebied heel Nederland.

Wat vragen wij verder?

  • Je bent een afgestudeerde academicus of hbo’er met een technische opleiding op het gebied van bijvoorbeeld Bouwkunde en/of Real Estate.
  • Je hebt vanuit je opleiding of ervaring kennis van projectmanagementmethodes (GROTIK), duurzaamheidtoepassingen, aanbestedingsvormen, budgetbewaking en bouw- en projectorganisatievormen.
  • Je bent zelfbewust en hebt het vermogen om verbinding te maken met anderen, te voelen wat er speelt daar effectief op te reageren.
  • Je bent niet bang om fouten te maken, wij zien fouten maken als startpunt voor leren en vernieuwen.
  • Een goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift.
  • Je bent in het bezit van rijbewijs B.
Meer weten over deze functie?

Neem dan contact op met Yolanda Nout, HR-adviseur, telefoon 06 – 29 608 873.

Meteen solliciteren? Mail dan jouw cv en motivatiebrief, waarin jij een goed beeld van jezelf schetst.

ContactYolanda
Yolanda NoutHR Adviseur

Wat verwachten wij van jou?

Vanaf de start tot en met de oplevering van een project zorg je voor de coördinatie. Door jouw inbreng verloopt het proces succesvol. Belangrijk is dat je ons kunt vertegenwoordigen bij opdrachtgevers en daar in teams aan complexe opgaven werkt. Wij creëren inspirerende omgevingen die energie geven en die ervoor zorgen dat mensen het beste uit zichzelf kunnen halen. Wij dagen je uit om anders te kijken en andere vragen te stellen.

Wat vragen wij verder?

  • Een afgeronde academische opleiding in een relevante richting (bijvoorbeeld bouwkunde aan de TU Delft of TU Eindhoven, vastgoedkunde aan de RUG of hbo-bouwkunde)
  • Drie tot zes jaar werkervaring in het managen van complexe, multidisciplinaire projecten
  • Goed ingevoerd in de principes van het proces- en projectmanagement en aantoonbare ervaring met geïntegreerde contractvormen, aanbestedingsvormen, budgetbewaking en bouw- en projectorganisatievormen
  • Zeer gewaardeerd wordt ervaring met/of kennis van exploitatiegericht ontwerpen, Facility Management/FMIS-systemen, 3D BIM/BriefBuilder of duurzaamheid in relatie tot gebruikerservaring
  • Een goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift
  • Je bent in het bezit van rijbewijs B
  • Afhankelijk van je woonplaats werk je vanuit de vestiging Groningen of Utrecht
Meer weten over deze functie?

Neem dan contact op met Yolanda Nout, HR-adviseur, telefoon 06 – 29 608 873.

Meteen solliciteren? Mail dan jouw cv en motivatiebrief, waarin jij een goed beeld van jezelf schetst.

ContactYolanda
Yolanda NoutHR Adviseur

Je hebt de drive om in een commerciële omgeving het voortouw te nemen, resultaten neer te zetten en er samen een succes van te maken. Daarnaast hou je de markt goed in de gaten en pak je kansen aan om vooruitstrevend in je vak te zijn. Je hebt een sterk commercieel netwerk.

Wat verwachten wij van jou?

Jij bent aanspreekpunt voor onze opdrachtgevers op strategisch niveau en bent degene die ervoor zorgt dat onze opdrachtgevers binnen vastgestelde ambities en doelstellingen projecten afronden. De basis is een integrale visie en aanpak met sturing op de standaard GOTIK aspecten. Je toegevoegde waarde lever je door verder te kijken hoe gebouwen gezond, slim en circulair gemaakt kunnen worden.

Je bent werkzaam in de voorbereidingsfase (opstarten, organiseren en formuleren van projectdefinities en kaders) en de uitvoeringsfase (realiseren en leidinggeven) van de meest uiteenlopende complexe projecten (UAV, UAV-GC). Daarbij geef je effectief sturing op het formele besluitvormingsproces en creëer je draagvlak door de begeleiding van de (eind)gebruikers bij ontwerp- en realisatieprocessen.

Je beheerst en bewaakt het proces en de kwaliteit van het werk, stuurt bij wanneer afwijkingen zich voordoen en behaalt de doelstellingen van het project.
Verder haal je door op juiste wijze te coachen en te delegeren het maximale uit je projectteam en draag je bij aan de ontwikkeling van je collega’s.

Wat vragen wij verder?

  • Een afgeronde hbo-opleiding
  • Je hebt minimaal tien jaar werkervaring
  • Je beschikt over stevige adviesvaardigheden en kunt makkelijk schakelen tussen verschillende bestuursniveaus en tussen beleid, initiatief, ontwerp en uitvoering
  • Je kunt strategie naar operatie vertalen en om dit goed te verwoorden beschik je over uitstekende communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk
  • Je bent het visitekaartje van de organisatie naar de markt en zoekt met interne en externe partners proactief naar kansen
  • Je houdt je staande, ook bij forse tegenwind en je kiest voor verbinding als het effectief is, maar durft ook alleen ‘je kop in de wind’ te steken en zet ook door als dat nodig is
  • Je werkt, afhankelijk van je woonplaats, vanuit de vestiging Utrecht of Groningen, met als werkgebied heel Nederland
  • Het is een pre als je toegevoegde waarde vanuit onze benefits (slim, circulair gezond, energieopwekkend en sociaal) kan leveren binnen onze projecten en deze kan onderbouwen met opgedane ervaringen in projecten
Meer weten over deze functie?

Neem dan contact op met Yolanda Nout, HR-adviseur, telefoon 06 – 29 608 873.

Meteen solliciteren? Mail dan jouw cv en motivatiebrief, waarin jij een goed beeld van jezelf schetst.

ContactYolanda
Yolanda NoutHR Adviseur

Zoek jij een inspirerende werkomgeving die energie geeft en ervoor zorgt dat jij het beste uit jezelf kunt halen?
Het team MarCom is verantwoordelijk voor het creëren, uitdragen en bewaken van de identiteit, het imago en de reputatie van draaijer+partners. Wij lopen voorop in het maken van gezonde omgevingen.

De kernactiviteiten van het team bestaan uit online en offline marketing en communicatie, contentmarketing, video’s maken, blogs en artikelen schrijven, interviews afnemen, communicatie-uitingen opmaken en het organiseren van beurzen en diverse kleine en grootschalige evenementen. Daarnaast adviseren en ondersteunen wij de Draaijer Group. Je werkt mee aan het ontwikkelen van de visie van de organisatie, deze operationeel te vertalen en uit te voeren. Onze adviseurs en managers te ondersteunen met het realiseren van content. Je bent 32 tot 40 uur beschikbaar en beschikt over de juiste en actuele kennis, een hands-on houding en de vaardigheden om zelfstandig invulling te geven aan je taken, communicatiewerkzaamheden en -projecten binnen de communicatiekaders van de organisatie.

 

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Wat verwachten wij van jou?

  • Je hebt een afgeronde hbo-opleiding, bij voorkeur in de richting van Marketing en/of Communicatie
  • Werkt graag samen en bent in staat om mensen mee te nemen
  • Je durft mensen aan te spreken en kunt goed omgaan met weerstand
  • Je bent nieuwsgierig, proactief en initiatiefrijk
  • Je hebt enige werkervaring in een soortgelijke functie
  • Je beschikt over sterke organisatorische vaardigheden en bent nauwkeurig
  • Je bent communicatief vaardig in woord en geschrift (een natuurtalent in het schrijven van teksten)
  • Ervaring met WordPress, Google Analytics en MailChimp
  • Ervaring met het beheer van social mediakanalen LinkedIn, Twitter, Facebook, Instagram
  • Ervaring met SEO (Search Engine Optimization) gericht schrijven
  • Je hebt een rijbewijs B
  • Je woont binnen reisafstand (maximaal 1 uur) van onze vestiging in Utrecht
  • Je bent 32 tot 40 uur per week beschikbaar

 

Wat vragen wij verder?

  • Affiniteit met het ontwikkelen van passende en creatieve content voor social media en video-marketing
  • Gedrevenheid met oog voor detail
  • Positief ingesteld en weet anderen te enthousiasmeren
  • Affiniteit met onze commercieel (zakelijke) dienstverlening
  • Interesse in Photoshop en InDesign (of Illustrator)
Meer weten over deze functie?

Neem dan contact op met Harold Hinfelaar, teammanager, telefoon 06 – 53 679 659.

Meteen solliciteren? Stuur ons dan je motivatiebrief met cv (wees creatief!) voor 15 januari 2020.

ContactHarold
Harold HinfelaarSenior adviseur

Wij zijn op zoek naar een vakvolwassen, doortastende en representatieve commerciële projectsecretaresse. Je communiceert op heldere, no nonsens wijze en je weet op een charmante wijze zaken gedaan te krijgen. Je hebt aan een half woord genoeg en kan hoofd- en bijzaken onderscheiden. Je bent analytisch, je werkt zelfstandig alsook in teamverband en je beschikt over een helicopterview. Organisatorisch en redactioneel sterk. Je bent flexibel, accuraat en je voorziet de consequenties van je handelen. Je bent uiterst discreet, je hebt gevoel voor stijl en je kunt op alle niveaus communiceren.

Wat ga je doen?
Je bent samen met vier andere collega’s het eerste aanspreekpunt voor onze adviseurs en opdrachtgevers. Je beheert de agenda’s, coördineert de afspraken tussen verschillende partijen en houdt het e-mailverkeer bij. Je hebt veelvuldig telefonische contacten, je maakt presentaties, rapportages en offertes (veelal redigeren) en je zorgt ervoor dat alles correct gedocumenteerd is.

Je stelt de juiste prioriteiten en bent te allen tijde in staat de werkzaamheden van de verschillende adviseurs te managen. Je bent uitstekend op de hoogte van lopende zaken, kan anticiperen op te nemen acties en weet hoe processen binnen een commerciële organisatie werken. Je bent gewend als sparringpartner te fungeren waarbij je graag mee- en vooruitdenkt.

Wat vragen wij verder?

  • Mbo-niveau 4/hbo werk- en denkniveau aangevuld met een secretaresseopleiding
  • Aantoonbare ervaring en/of affiniteit in de bouw- en vastgoedwereld is een pre
  • Aantoonbare ervaring binnen een projectorganisatie is een must
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift
  • Een bovengemiddelde kennis en beheersing van Office 365
  • Je werkt afhankelijk van je woonplaats vanuit de vestiging Utrecht of Groningen
  • Je bent 32 uur per week beschikbaar
Meer weten over deze functie?

Neem dan contact op met Yolanda Nout, HR-adviseur, telefoon 06 – 29 608 873.
Meteen solliciteren? Mail ons dan voor 15 januari 2020 jouw cv en motivatiebrief, waarin jij een goed beeld van jezelf schetst.

ContactYolanda
Yolanda NoutHR Adviseur

Wij zijn altijd op zoek naar nieuw talent. Wil jij bij ons werken, maar staat ‘jouw’ vacature er niet bij? Mail ons dan jouw open sollicitatie.

Wij bieden het hele jaar door (afstudeer)stages aan studenten van hbo- of universitaire opleidingen. Mail jouw motivatiebrief en cv voorzien van jouw onderzoeksvoorstel.

Lees hier waarom het zo leuk is om bij draaijer+partners te werken.

  • Werken bij
  • Organisatie
maart 2019

Afstuderen bij draaijer+partners ervaar je zo!

Bij draaijer+partners nemen wij regelmatig stagiaires onder onze hoede. Wij vinden het belangrijk dat jong […]

  • Werken bij
  • Leisure
februari 2019

Tessa Caine scoort bij draaijer+partners én de KNVB

Als onderdeel van de opleiding Facility Management aan de Hogeschool Utrecht heb ik bij draaijer+partners […]

  • Werken bij
  • Organisatie
augustus 2018

Zo leuk is werken bij draaijer+partners

Wat wilde jij vroeger worden als je later groot zou zijn? Superheld(in), brandweerman of -vrouw, […]