Zoek jij een inspirerende werkomgeving die energie geeft en ervoor zorgt dat jij het beste uit jezelf kunt halen?

Bij draaijer+partners zijn wij trots op wie wij zijn en wat wij doen. Wij werken met veel plezier samen in een open en innovatieve sfeer. Dat doen wij flexibel, zowel in tijd, plaats als werkduur. Onze high-end ICT-faciliteiten en communicatiemiddelen ondersteunen deze manier van werken. Vrijheid en verantwoordelijkheid staan bij ons hoog in het vaandel. Wij hebben actieve aandacht voor je persoonlijke en professionele ontwikkeling, dat spreekt voor zich en is eigenlijk onze belangrijkste arbeidsvoorwaarde. Een onderdeel van jouw persoonlijk ontwikkeltraject is de Talent Management Analyse methode waarbij jouw talenten centraal staan.

Wat verwachten wij van jou?

Je werkt samen met je collega’s in projectteams op zeer diverse toonaangevende projecten. In je eerste jaar maak je kennis met alle facetten van het bouwproces. Je werkzaamheden bestaan onder andere uit: het voorbereiden en ondersteunen bij het opstellen van aanbestedingsdocumenten, zoals programma’s van eisen, het coördineren van de verschillende werkzaamheden op de projecten, notuleren bij diverse vergaderingen en het opstellen en bewaken van planningen. Door jouw vermogen om proactief mee te denken ontzorg de (senior) projectmanagers en onze opdrachtgevers. Onder leiding van een (senior) projectmanager krijg je de ruimte om jezelf breed te ontwikkelen vanuit je interesses en talenten. Je werkt vanuit de vestiging Utrecht, met als werkgebied heel Nederland.

Wat vragen wij verder?

  • Je bent een afgestudeerde academicus of hbo’er met een technische opleiding op het gebied van bijvoorbeeld Bouwkunde en/of Real Estate.
  • Je hebt vanuit je opleiding of ervaring kennis van projectmanagementmethodes (GROTIK), duurzaamheidtoepassingen, aanbestedingsvormen, budgetbewaking en bouw- en projectorganisatievormen.
  • Je bent zelfbewust en hebt het vermogen om verbinding te maken met anderen, te voelen wat er speelt daar effectief op te reageren.
  • Je bent niet bang om fouten te maken, wij zien fouten maken als startpunt voor leren en vernieuwen.
  • Een goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift.
  • Je bent in het bezit van rijbewijs B.
Meer weten over deze functie?

Neem dan contact op met Yolanda Nout, HR-adviseur, telefoon 06 – 29 608 873.

Meteen solliciteren? Mail dan jouw cv en motivatiebrief, waarin jij een goed beeld van jezelf schetst.

ContactYolanda
Yolanda NoutHR Adviseur

Wat verwachten wij van jou?

Vanaf de start tot en met de oplevering van een project zorg je voor de coördinatie. Door jouw inbreng verloopt het proces succesvol. Belangrijk is dat je ons kunt vertegenwoordigen bij opdrachtgevers en daar in teams aan complexe opgaven werkt. Wij creëren inspirerende omgevingen die energie geven en die ervoor zorgen dat mensen het beste uit zichzelf kunnen halen. Wij dagen je uit om anders te kijken en andere vragen te stellen.

Wat vragen wij verder?

  • Een afgeronde academische opleiding in een relevante richting (bijvoorbeeld bouwkunde aan de TU Delft of TU Eindhoven, vastgoedkunde aan de RUG of hbo-bouwkunde)
  • Minimaal drie jaar werkervaring in het managen van complexe, multidisciplinaire projecten
  • Goed ingevoerd in de principes van het proces- en projectmanagement en aantoonbare ervaring met geïntegreerde contractvormen, aanbestedingsvormen, budgetbewaking en bouw- en projectorganisatievormen
  • Zeer gewaardeerd wordt ervaring met/of kennis van exploitatiegericht ontwerpen, Facility Management/FMIS-systemen, 3D BIM/BriefBuilder of duurzaamheid in relatie tot gebruikerservaring
  • Een goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift
  • Je bent in het bezit van rijbewijs B
  • Afhankelijk van je woonplaats werk je vanuit de vestiging Groningen of Utrecht
Meer weten over deze functie?

Neem dan contact op met Yolanda Nout, HR-adviseur, telefoon 06 – 29 608 873.

Meteen solliciteren? Mail dan jouw cv en motivatiebrief, waarin jij een goed beeld van jezelf schetst.

ContactYolanda
Yolanda NoutHR Adviseur

Je hebt de drive om in een commerciële omgeving het voortouw te nemen, resultaten neer te zetten en er samen een succes van te maken. Daarnaast hou je de markt goed in de gaten en pak je kansen aan om vooruitstrevend in je vak te zijn. Je hebt een sterk commercieel netwerk.

Wat verwachten wij van jou?

Jij bent aanspreekpunt voor onze opdrachtgevers op strategisch niveau en bent degene die ervoor zorgt dat onze opdrachtgevers binnen vastgestelde ambities en doelstellingen projecten afronden. De basis is een integrale visie en aanpak met sturing op de standaard GOTIK aspecten. Je toegevoegde waarde lever je door verder te kijken hoe gebouwen gezond, slim en circulair gemaakt kunnen worden.

Je bent werkzaam in de voorbereidingsfase (opstarten, organiseren en formuleren van projectdefinities en kaders) en de uitvoeringsfase (realiseren en leidinggeven) van de meest uiteenlopende complexe projecten (UAV, UAV-GC). Daarbij geef je effectief sturing op het formele besluitvormingsproces en creëer je draagvlak door de begeleiding van de (eind)gebruikers bij ontwerp- en realisatieprocessen.

Je beheerst en bewaakt het proces en de kwaliteit van het werk, stuurt bij wanneer afwijkingen zich voordoen en behaalt de doelstellingen van het project.
Verder haal je door op juiste wijze te coachen en te delegeren het maximale uit je projectteam en draag je bij aan de ontwikkeling van je collega’s.

Wat vragen wij verder?

  • Een afgeronde hbo-opleiding
  • Je hebt minimaal tien jaar werkervaring
  • Je beschikt over stevige adviesvaardigheden en kunt makkelijk schakelen tussen verschillende bestuursniveaus en tussen beleid, initiatief, ontwerp en uitvoering
  • Je kunt strategie naar operatie vertalen en om dit goed te verwoorden beschik je over uitstekende communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk
  • Je bent het visitekaartje van de organisatie naar de markt en zoekt met interne en externe partners proactief naar kansen
  • Je houdt je staande, ook bij forse tegenwind en je kiest voor verbinding als het effectief is, maar durft ook alleen ‘je kop in de wind’ te steken en zet ook door als dat nodig is
  • Je werkt, afhankelijk van je woonplaats, vanuit de vestiging Utrecht of Groningen, met als werkgebied heel Nederland
  • Het is een pre als je toegevoegde waarde vanuit onze benefits (slim, circulair gezond, energieopwekkend en sociaal) kan leveren binnen onze projecten en deze kan onderbouwen met opgedane ervaringen in projecten
Meer weten over deze functie?

Neem dan contact op met Yolanda Nout, HR-adviseur, telefoon 06 – 29 608 873.

Meteen solliciteren? Mail dan jouw cv en motivatiebrief, waarin jij een goed beeld van jezelf schetst.

ContactYolanda
Yolanda NoutHR Adviseur

Zoek jij een inspirerende werkomgeving die energie geeft en ervoor zorgt dat jij het beste uit jezelf kunt halen? Wij lopen voorop in het maken van gezonde omgevingen. Het team MarCom is verantwoordelijk voor het creëren, uitdragen en bewaken van de identiteit, imago en reputatie van draaijer+partners. Daarnaast adviseren en ondersteunen wij de Draaijer Group en de onderliggende bedrijven. Binnen een fijne en dynamische werkomgeving werken we samen met collega’s die elke dag nét dat stapje extra willen zetten om ‘ambitie te vertalen naar omgeving’.

Wat verwachten wij van jou?

Je staat positief in het leven, bent een echte teamplayer en weet met je enorme drive anderen altijd te enthousiasmeren. Je wordt blij van het creëren, coördineren en uitvoeren van de online- en offline marketing- en communicatieactiviteiten binnen een groeiende en dynamische organisatie. Je zorgt voor de vertaling naar en uitvoering van de dagelijkse communicatie. De vertaling van onze benefits en innovaties naar presentaties, leaflets, blogs, onze website et cetera. Je ondersteunt onze adviseurs en managers bij het realiseren van content zoals blogs. Je ontwikkelt samen met je collega’s aansprekende campagnes en initieert en organiseert diverse kleine- en grootschalige evenementen. Je ontwikkelt samen met HR een vernieuwende arbeidscommunicatie campagne. Van het onderhouden van de website en alle social mediakanalen, het ontwerpen en schrijven van uitnodigingen en het opstellen van

mailingen en flyers, jij zorgt ervoor dat alles tot in detail wordt geregeld. Je werkt zowel op operationeel als op tactisch/strategisch niveau en krijgt alle mogelijkheden om jezelf binnen de functie te ontwikkelen.

Wat vragen wij verder?

  • Een afgeronde hbo-opleiding, bij voorkeur in de richting van Marketing en/of Communicatie
  • Minimaal vier jaar ervaring binnen een vergelijkbare functie
  • Een kei in het schrijven van commerciële teksten en creëren van content
  • Nieuwsgierigheid, pro activiteit en creativiteit
  • Affiniteit / ervaring met of inhoudelijke kennis van huisvesting, vastgoed of FM is een sterke pré
  • Je durft mensen aan te spreken en kunt goed omgaan met weerstand
  • Ervaring met het beheer van social mediakanalen (o.a. LinkedIn, Facebook, Twitter, Instagram)
  • Ervaring met WordPress, Google Analytics en MailChimp is een pré
  • Ervaring met video en grafische programma’s (Adobe)
  • Ervaring met SEO (Search Engine Optimization) gericht schrijven is een pré
  • Interesse in Photoshop en InDesign (of Illustrator) is een pré
  • Je bent in bezit van rijbewijs B
  • Je woont binnen reisafstand (maximaal 1 uur) van onze vestiging in Utrecht
  • Je bent 32-40 uur per week beschikbaar

 

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.

Meer weten over deze functie?

Neem dan contact op met Harold Hinfelaar (directeur) telefoon 06 – 53 679 659 of Yolanda Nout (HR adviseur) telefoon 06 – 29 608 873.
Je sollicitatie en motivatie kun je vóór 15 december 2020 sturen naar werk@draaijerpartners.nl.

ContactHarold
Harold HinfelaarDirecteur

Wat ga je doen?

Met jouw hands-on-mentaliteit, stevige persoonlijkheid en gevoel voor humor weet je je goed staande te houden binnen onze dynamische organisatie. Als rechterhand en vertrouwenspersoon ondersteun en ontzorg je het directieteam van draaijer+partners (dat bestaat uit drie directeuren). Een resultaatgerichte houding gecombineerd met een flexibele communicatief prettige persoonlijkheid maakt jou in staat om een stabiele factor te zijn en overzicht te behouden. De directieteam-vergaderingen bereid je proactief (inhoudelijk) voor, notuleer je en je legt afspraken en actiepunten vast en bewaakt de opvolging en voortgang. Daar waar nodig werk je stukken beleidsmatig verder uit en durf je hier met een kritische blik naar te kijken.
Je bent tevens verantwoordelijk voor een accuraat agendabeheer en bewaking van acties in de mailboxen. In je functie werk je nauw samen met je collega’s van het secretariaat. Bereidheid om te reizen naar de diverse vergaderlocaties in het land en de beide vestigingen is een must binnen deze functie.

Wat vragen wij verder?

  • Hbo werk- en denkniveau verkregen door opleiding en ervaring
  • Enkele jaren relevante werkervaring als management assistent of een soortgelijke functie binnen een resultaatgerichte commerciële omgeving
  • Geen 9 tot 5 mentaliteit
  • Perfecte beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift
  • Bovengemiddelde kennis en beheersing van Office 365
  • Je gaat discreet om met vertrouwelijke informatie
  • Je bent in staat om prioriteiten te stellen
  • Je bent in het bezit van rijbewijs B
  • Je bent woonachtig in de omgeving van Utrecht of Groningen
  • De vacature is voor 24 – 32 uur per week
Meer weten over de functie?

Neem dan contact op met Yolanda Nout (HR adviseur), telefoon 06 – 29 608 873.
Je sollicitatie en motivatie kun je vóór 15 december 2020 sturen naar werk@draaijerpartners.nl.

ContactYolanda
Yolanda NoutHR Adviseur

Wat verwachten wij van jou?

Als senior adviseur ben je verantwoordelijk voor het ontwikkelen, adviseren, implementeren, bewaken en borgen van het integrale facilitaire beleid, dienstverlening, processen en organisatie. Je bent een communicatief sterke gesprekspartner voor bestuurders, directeuren bedrijfsvoering, facilitair managers en vastgoeddirecteuren en vertaalt hun vraag naar aansprekende en werkende oplossingen. Je bent verantwoordelijk voor advisering en/of sturing en bewaking van de contractafspraken op het gebied van huisvesting en hard en soft services. In deze dynamische functie ben je de verbindende factor in de samenwerking tussen alle betrokken partijen. Je bent in staat om iedereen mee te nemen in (nieuwe) werkwijzen en weet actief een cultuurverandering te bewerkstelligen.

Wat ga je doen?

  • Strategische adviestrajecten voor onze opdrachtgevers met vraagstukken op het gebied van exploitatie, organisatieverandering en inkoopstrategieën
  • Regie nemen in het opvolgen van leads en deze vertalen naar opdrachten (de vraag achter de vraag stellen/creëren en initiëren)
  • Het verbreden van de propositie van exploitatie naar een integrale klantoplossing met hard én soft services
  • Het ontwikkelen van business- en value-cases
  • Je kruipt in de huid van de klant om weerstand te overwinnen en de kansen om te zetten in contracten
  • Je weet verbindingen te leggen tussen belangen, ontwikkelingen en processen en kunt deze doorvertalen naar concrete adviezen en beleid
  • Het inzetten van je proces- en netwerkkwaliteiten: Je inspireert en weet te verbinden
  • Je stuurt medewerkers en samenwerkende partijen functioneel aan om werkgerelateerde doelen te verwezenlijken en zich verder te ontwikkelen, je doet dit door te inspireren en te ondersteunen
  • Je bent aanspreekpunt voor onze partners op strategisch niveau
  • Het accountmanagement voor lopende opdrachten

 

Wat vragen wij verder?

  • Een relevante, afgeronde opleiding op hbo- of academisch niveau
  • Kennis Facility Management (IFM, hard en soft FM)
  • Kennis van exploitatie van gebouwen
  • Minimaal tien jaar aantoonbare werkervaring op het gebied van facilitaire dienstverlening
  • Ervaring met budgetteren?en?cijfermatig sterk
  • Ervaring aan zowel opdrachtgevers- als opdrachtnemerszijde is een pré
  • Ervaring met implementeren van meldingenproces en FMIS is een pré
  • Kennis van geïntegreerde contract- en aanbestedingsvormen is een pré
Meer weten over deze functie?

Neem dan contact op met Yolanda Nout (HR adviseur), telefoon 06 – 29 608 873.
Je sollicitatie en motivatie kun je vóór 15 december 2020 sturen naar werk@draaijerpartners.nl.

ContactYolanda
Yolanda NoutHR Adviseur

Wij zijn altijd op zoek naar nieuw talent. Wil jij bij ons werken, maar staat ‘jouw’ vacature er niet bij? Mail ons dan jouw open sollicitatie.

Wij bieden het hele jaar door (afstudeer)stages aan studenten van hbo- of universitaire opleidingen. Mail jouw motivatiebrief en cv voorzien van jouw onderzoeksvoorstel.

Lees hier waarom het zo leuk is om bij draaijer+partners te werken.

  • Werken bij
  • Organisatie
september 2020

Hoe heeft projectmanager Erwin Schrijver zijn eerste half jaar bij draaijer+partners ervaren?

Na 18 jaar trouwe dienstverband bij IPMMC Vastgoed en 5,5 mooie en leerzame jaren bij […]

  • Werken bij
  • Organisatie
juni 2020

Projectmanager Erwin Alders vertelt wat er zo leuk is aan werken bij draaijer+partners

Na bijna vijf jaar in Londen te hebben gestudeerd en gewerkt, had Erwin Alders eigenlijk […]

  • Werken bij
  • Organisatie
maart 2019

Afstuderen bij draaijer+partners ervaar je zo!

Bij draaijer+partners nemen wij regelmatig stagiaires onder onze hoede. Wij vinden het belangrijk dat jong […]