Zoek jij een inspirerende werkomgeving die energie geeft en ervoor zorgt dat jij het beste uit jezelf kunt halen?

Bij draaijer+partners zijn wij trots op wie wij zijn en wat wij doen. Wij werken met veel plezier samen in een open en innovatieve sfeer. Dat doen wij flexibel, zowel in tijd, plaats als werkduur. Onze high-end ICT-faciliteiten en communicatiemiddelen ondersteunen deze manier van werken. Vrijheid en verantwoordelijkheid staan bij ons hoog in het vaandel. Wij hebben actieve aandacht voor je persoonlijke en professionele ontwikkeling, dat spreekt voor zich en is eigenlijk onze belangrijkste arbeidsvoorwaarde. Een onderdeel van jouw persoonlijk ontwikkeltraject is de Talent Management Analyse methode waarbij jouw talenten centraal staan.

Wat verwachten wij van jou?

Vanaf de start tot en met de oplevering van een project zorg je voor de coördinatie. Door jouw inbreng verloopt het proces succesvol. Belangrijk is dat je ons kunt vertegenwoordigen bij opdrachtgevers en daar in teams aan complexe opgaven werkt. Wij creëren inspirerende omgevingen die energie geven en die ervoor zorgen dat mensen het beste uit zichzelf kunnen halen. Wij dagen je uit om anders te kijken en andere vragen te stellen.

Wat vragen wij verder?

  • Een afgeronde hbo- of academische opleiding in de richting bouwkunde en/of vastgoed
  • Je bent een starter of hebt maximaal twee jaar werkervaring
  • Kennis van projectmanagementmethodes, duurzaamheidstoepassingen, aanbestedingsvormen, budgetbewaking en bouw- en projectorganisatievormen
  • Een goede technische bagage is een must
  • Een goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift
  • Je bent in het bezit van rijbewijs B
  • Je zult werkzaam zijn vanuit de vestiging Utrecht
Meer weten over deze functie?

Neem dan contact op met Yolanda Nout, HR-adviseur, telefoon 06 – 29 608 873.

Meteen solliciteren? Mail dan jouw cv en motivatiebrief, waarin jij een goed beeld van jezelf schetst.

ContactYolanda
Yolanda NoutHR Adviseur

Wat verwachten wij van jou?

Vanaf de start tot en met de oplevering van een project zorg je voor de coördinatie. Door jouw inbreng verloopt het proces succesvol. Belangrijk is dat je ons kunt vertegenwoordigen bij opdrachtgevers en daar in teams aan complexe opgaven werkt. Wij creëren inspirerende omgevingen die energie geven en die ervoor zorgen dat mensen het beste uit zichzelf kunnen halen. Wij dagen je uit om anders te kijken en andere vragen te stellen.

Wat vragen wij verder?

  • Een afgeronde academische opleiding in een relevante richting (bijvoorbeeld bouwkunde aan de TU Delft of TU Eindhoven, vastgoedkunde aan de RUG of hbo-bouwkunde)
  • Drie tot zes jaar werkervaring in het managen van complexe, multidisciplinaire projecten
  • Goed ingevoerd in de principes van het proces- en projectmanagement en aantoonbare ervaring met geïntegreerde contractvormen, aanbestedingsvormen, budgetbewaking en bouw- en projectorganisatievormen
  • Zeer gewaardeerd wordt ervaring met/of kennis van exploitatiegericht ontwerpen, Facility Management/FMIS-systemen, 3D BIM/BriefBuilder of duurzaamheid in relatie tot gebruikerservaring
  • Een goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift
  • Je bent in het bezit van rijbewijs B
  • Afhankelijk van je woonplaats werk je vanuit de vestiging Groningen of Utrecht
Meer weten over deze functie?

Neem dan contact op met Yolanda Nout, HR-adviseur, telefoon 06 – 29 608 873.

Meteen solliciteren? Mail dan jouw cv en motivatiebrief, waarin jij een goed beeld van jezelf schetst.

ContactYolanda
Yolanda NoutHR Adviseur

Je hebt de drive om in een commerciële omgeving het voortouw te nemen, resultaten neer te zetten en er samen een succes van te maken. Daarnaast hou je de markt goed in de gaten en pak je kansen aan om vooruitstrevend in je vak te zijn. Je hebt een sterk commercieel netwerk.

Wat verwachten wij van jou?

Jij bent aanspreekpunt voor onze opdrachtgevers op strategisch niveau en bent degene die ervoor zorgt dat onze opdrachtgevers binnen vastgestelde ambities en doelstellingen projecten afronden. De basis is een integrale visie en aanpak met sturing op de standaard GOTIK aspecten. Je toegevoegde waarde lever je door verder te kijken hoe gebouwen gezond, slim en circulair gemaakt kunnen worden.

Je bent werkzaam in de voorbereidingsfase (opstarten, organiseren en formuleren van projectdefinities en kaders) en de uitvoeringsfase (realiseren en leidinggeven) van de meest uiteenlopende complexe projecten (UAV, UAV-GC). Daarbij geef je effectief sturing op het formele besluitvormingsproces en creëer je draagvlak door de begeleiding van de (eind)gebruikers bij ontwerp- en realisatieprocessen.

Je beheerst en bewaakt het proces en de kwaliteit van het werk, stuurt bij wanneer afwijkingen zich voordoen en behaalt de doelstellingen van het project.
Verder haal je door op juiste wijze te coachen en te delegeren het maximale uit je projectteam en draag je bij aan de ontwikkeling van je collega’s.

Wat vragen wij verder?

  • Een afgeronde hbo-opleiding
  • Je hebt minimaal tien jaar werkervaring
  • Je beschikt over stevige adviesvaardigheden en kunt makkelijk schakelen tussen verschillende bestuursniveaus en tussen beleid, initiatief, ontwerp en uitvoering
  • Je kunt strategie naar operatie vertalen en om dit goed te verwoorden beschik je over uitstekende communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk
  • Je bent het visitekaartje van de organisatie naar de markt en zoekt met interne en externe partners proactief naar kansen
  • Je houdt je staande, ook bij forse tegenwind en je kiest voor verbinding als het effectief is, maar durft ook alleen ‘je kop in de wind’ te steken en zet ook door als dat nodig is
  • Je werkt, afhankelijk van je woonplaats, vanuit de vestiging Utrecht of Groningen, met als werkgebied heel Nederland
  • Het is een pre als je toegevoegde waarde vanuit onze benefits (slim, circulair gezond, energieopwekkend en sociaal) kan leveren binnen onze projecten en deze kan onderbouwen met opgedane ervaringen in projecten
Meer weten over deze functie?

Neem dan contact op met Yolanda Nout, HR-adviseur, telefoon 06 – 29 608 873.

Meteen solliciteren? Mail dan jouw cv en motivatiebrief, waarin jij een goed beeld van jezelf schetst.

ContactYolanda
Yolanda NoutHR Adviseur

Wij zijn op zoek naar een medewerker Finance SSC die energie krijgt van uitdaging en afwisseling, communicatief sterk is en een goed gevoel voor humor heeft. Als medewerker Finance SSC zorg je voor het juist en volledig afhandelen van de financiële administratie binnen de Draaijer Groep, bestaande uit draaijer+partners en een aantal partnerbedrijven. Je bent eerste aanspreekpunt voor vragen vanuit de business aangaande de projectadministratie, salarisadministratie, inkoopfacturen, verkoopfacturen, personeelsadministratie, verzekeringen en het wagenpark. Je bent een proactieve allrounder binnen het SSC en hebt de ambitie om jezelf steeds breder te ontwikkelen binnen de diverse operationele werkzaamheden.

Wat verwachten wij van jou?

  • Beheer van de financiële administratie van de Draaijer Groep
  • Debiteuren- en crediteurenbeheer (administratie en bewaking
  • Uitvoeren van de salarisadministratie
  • Beheer van personeelsgegevens in de geautomatiseerde personeelsinformatiesystemen
  • Wagenparkbeheer
  • Beheer van de verzekeringsportefeuille
  • Verzorgen van de diverse belastingaangiften
  • Proactief ondersteunen van de financieel directeur bij de facturering en het opstellen van rapportages en analyses
  • Ondersteunen bij jaarafsluitingen en voorbereiden van de jaarrekening
  • Uitvoeren van diverse overige financiële/administratieve taken

 

Wat vragen wij verder? 

  • MBA en/of hbo of mbo werk- en denkniveau binnen een financiële richting
  • Je bent een kei in het werken met Excel en Exact Online
  • Je hebt minimaal vier jaar werkervaring als medewerker Finance
  • Werkervaring binnen een projectorganisatie is een pré
  • Ervaring met salarisadministratie is een pré
  • Je kan goed prioriteiten stellen en werkt ook onder tijdsdruk accuraat
  • Je bent woonachtig in de regio Utrecht
  • De vacature is voor 36 – 40 uur per week
Meer weten over deze functie?

Neem dan contact op met Yolanda Nout, HR-adviseur, telefoon 06 – 29 608 873.

Meteen solliciteren? Mail dan jouw cv en motivatiebrief, waarin jij een goed beeld van jezelf schetst.

ContactYolanda
Yolanda NoutHR Adviseur

Wat verwachten wij van jou?

Samen met een team van collega’s ontwikkel je vastgoed strategieën voor onze opdrachtgevers. Je bent analytisch en in staat complexe vraagstukken te fileren. Je houdt ervan om voortdurend te zoeken naar financiële mogelijkheden om de ambities van onze opdrachtgevers mogelijk te maken. Met oog voor de financiële risico’s, zonder daarbij de belangen van onze opdrachtgevers uit het oog te verliezen. Je bent een kei in het maken van financiële (vastgoed-)analyses. Deze weet je samen met het team te vertalen naar een passende strategie voor onze opdrachtgevers. Je schrijft mee aan het adviesrapport en kunt dit ook presenteren aan de opdrachtgever.

 

Wat vragen wij verder?

  • Je hebt een afgeronde hbo- of academische vastgoed gerelateerde, financiële of (bedrijfs-)economische opleiding
  • Je beschikt over kennis, kunde en hebt affiniteit met financiële (vastgoed) rekenmodellen
  • Je hebt een zeer uitgebreide kennis van Excel
  • Je bent nieuwsgierig naar één van onze benefits (slim, circulair gezond, energieopwekkend en sociaal)
  • Technische bagage is een pré
  • Werk- of stage-ervaring bij een commercieel vastgoed adviesbureau is een pré
  • Je beheerst de Nederlandse taal in woord en geschrift goed
  • Je bent in het bezit van rijbewijs B
  • Afhankelijk van je woonplaats werk je vanuit de vestiging Utrecht of Groningen
Meer weten over deze functie?

Neem dan contact op met Yolanda Nout, HR-adviseur, telefoon 06 – 29 608 873.

Meteen solliciteren? Mail dan jouw cv en motivatiebrief, waarin jij een goed beeld van jezelf schetst.

ContactYolanda
Yolanda NoutHR Adviseur

Wij zijn altijd op zoek naar nieuw talent. Wil jij bij ons werken, maar staat ‘jouw’ vacature er niet bij? Mail ons dan jouw open sollicitatie.

Wij bieden het hele jaar door (afstudeer)stages aan studenten van hbo- of universitaire opleidingen. Mail jouw motivatiebrief en cv voorzien van jouw onderzoeksvoorstel.

Lees hier waarom het zo leuk is om bij draaijer+partners te werken.

  • Gezond
  • Werk
april 2019

Zo ziet een gezonde werkomgeving eruit!

Hoe ziet de ideale werkomgeving van nu en van de toekomst eruit? In een reeks […]

  • Gezond
  • Werk
april 2019

De ideale werkomgeving van de toekomst

De impact van de gebouwde omgeving op ons welbevinden is groot. Daarbij is onze werkomgeving […]

  • Gezond
  • Werk
april 2019

Pharos: de exploitatie

De renovatie van kantoorpand Pharos in Hoofddorp is in meerdere opzichten een bijzonder project voor […]